Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص پذیرفتن پیشنهاد سپاهان برای سرمربی‌گری این تیم اظهار داشت: بلافاصله بعد از پایان لیگ این پیشنهاد مطرح شد؛ صحبت‌های اولیه را با آقای ساکت و مدیر تیم بانوان داشتیم و حدود دو ماه مذاکرات ادامه داشت؛ هر دو طرف در مورد اهداف و برنامه‌ها صحبت کردیم تا در نهایت به توافق رسیدیم و قرارداد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با کادر‌فنی جدید سپاهان گفت: خوشحالم که دو نفر از مربیان خوب اصفهان یعنی سمیه شهبازی و مژگان مدایم‌زاده را در کنار خود خواهم‌داشت؛ آن‌ها سابقه سرمربی‌گری در لیگ‌برتر را هم دارند؛ همچنین سمیه شهبازی در تیم‌‌ملی نیز همکار من بوده است؛ مهسا آقابزرگی به عنوان آنالیزور و آنیا هوسپیان به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی را تشکیل می‌دهند.

ایراندوست با بیان این که مهم‌ترین هدف باشگاه ایجاد ساختار حرفه‌ای برای فوتبال بانوان است، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم فوتبال آقایان سپاهان خیلی وقت است که به سمت حرفه‌ای‌گری گام برداشته است و شمایل یک تیم بین‌المللی را دارد؛ اما تیم فوتبال بانوان سپاهان نوپا است؛ قطعا همه مجموعه تیم دوست داریم که به قهرمانی  برسیم و همه تلاشمان را می‌کنیم، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان در مورد لیست بازیکنان مورد نظرش نیز گفت: لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم و امیدوارم بتوانیم در طی یک هفته آینده بازیکنان مورد نظر را حفظ و جذب کنیم؛ بعضی از گزینه‌های مورد نظر ما به تیم‌های خاتون‌ بم و شهرداری‌سیرجان پیوستند، اما هنوز می‌توانیم بازیکنان باکیفیتی را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص امکانات باشگاه سپاهان گفت: همیشه شنیده بودم که سپاهان ساختاری حرفه‌ای دارد؛ در این دو ماه که چندین بار از امکانات باشگاه بازدید داشتم، متوجه شدم که سپاهان هم از نظر ساختاری و هم به لحاظ نیروی انسانی واقعا یک باشگاه حرفه‌ای است.

ایراندوست در پایان افزود: فدراسیون فوتبال طبیعتا تمام امکانات یک کشور را در اختیار دارد، اما به نظر من امکانات سپاهان با فدراسیون برابر و حتی در بعضی موارد بهتر است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مریم ایراندوست سپاهان ورزش اصفهان فوتبال بانوان ورزش بانوان فوتبال بانوان مورد نظر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس