Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران در مراسم کلنگ زنی کلانتری خیرآباد به مناسبت هفته دولت که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد اظهار کرد:  ساخت کلانتری در منطقه خیرآباد جز و آرزوهای بنده و مسئولان شهرستان بوده چرا که منطقه خیرآباد به خاطر حساسیت‌های امنیتی نیازمند ساخت کلانتری برای برقراری امنیت بیشتر بوده و امروز به همت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران کلنگ ساخت کلانتری خیرآباد به زمین خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دو موضوع اصلی را به جد پیگیری می‌کنیم، اول حوزه سلامت و موضوع دیگر حوزه امنیت است، اگر در این دو فقره کوتاهی صورت گیرد قابل بخشیدن نیست باید سالانه برای هر شهرستان یک کلانتری اضافه می‌شود.

منصوری افزود: حضور ناجا در هر منطقه‌ای  باعث افزایش امنیت می‌شود، باید زیرساخت‌ها را افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه کنیم در حال حاضر با پیگیری‌های فرمانده انتظامی شرق ۸۰ فقره خودرو و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه می‌شود و اضافه شدن این تجهیزات باعث افزایش سرعت و امنیت و رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان کوتاهی در حوزه امنیت قابل بخشش نیست و نباید در این حوزه کوتاهی کرد، در ایجاد امنیت باید از پتانسیل‌های خیرین امنیت استفاده کرد، و از همه مسئولین می‌خواهم در مشورت‌هایی که به خیریه می‌دهند حوزه امنیت را در دستور کار خود قرار دهند.

کلانتری خیرآباد با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مراسم کلنگ‌زنی کلانتری خیرآباد که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد اظهار کرد: احداث کلانتری خیر آباد از نیازهای مهم این بخش بوده که با مشارکت و همراهی مسئولان شهرستان در حال انجام است، به خاطر گستردگی منطقه حوزه کلانتری ۱۲، قادر به خدمات رسانی مطلوب نبود و احداث کلانتری خیرآباد از نیازهای ضروری بوده و بر همین اساس مجوز ساخت کلانتری خیرآباد با اخذ مجوز از ناجا در دستور کار قرار گرفت.

سردار عزیزی افزود: کلانتری خیرآباد در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر و در زیربنای ۸۰۰ متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود و اقدامات اولیه آن انجام شده و در مدت زمان ۱۰ ماه ساخته و تحویل داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: با راه اندازی کلانتری خیراباد به جرات می‌توان گفت مشکلات  آسیب‌های اجتماعی و معضلات در این بخش کاهش پیدا می‌کند و ضریب امنیتی مردم و شهروندان افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شرق استان تهران استاندار تهران هفته دولت انتظامی شرق استان تهران فرمانده انتظامی شرق مسئولان شهرستان کلانتری خیرآباد ساخت کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران