Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:16:00 GMT

نظامیان رژیم صهیونیستی پیکر شهید فلسطینی را شبانه دزدیدند+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۳۵۸

نظامیان رژیم صهیونیستی پیکر شهید فلسطینی را شبانه دزدیدند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی پیکر یک شهید فلسطینی را دزدیده‌اند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» با انتشار یک ویدئو خبر داد که نیروهای رژیم صهیونیستی پیکر شهید «محمد شحام» را پس از ترور او در هفته گذشته در خانه‌اش در منطقه «کفر عقب» دزدیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع فلسطینی می‌گویند که این اقدام حدود ده روز پیش و در زمان ورود ناگهانی نظامیان صهیونیست به خانه پدر این شهید فلسطینی انجام شده است.

عرب۴۸ پیشتر گزارش داده بود که نظامیان رژیم صهیونیستی در تاریخ پانزدهم ماه آگوست (ده روز قبل) پس از ورود ناگهانی به خانه محمد شحام او را از فاصله نزدیک گلوله‌باران کردند.

پزشکی قانونی فلسطین، امروز در گزارشی اعلام کرد که محمد شحام بیست‌و‌یک‌ساله پس از اصابت سه گلوله به سر و به بالاتنه به شهادت رسیده است.

بنابر این گزارش، گلوله اول مغز این شهید فلسطینی را متلاشی کرده و گلوله دوم، قلب و جگر او را سوراخ کرده و گلوله سوم نیز به کمر او اصابت کرده است.

پدر شهید محمد شحامی پیشتر در اظهاراتی گفته بود در حالی که صدای آخرین نفس‌های پسرش را می‌شنید، فرزندش جلوی چشمان او جان سپرد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فلسطینی رژیم صهیونیستی شهید فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم