Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:26:58 GMT

باند سازمان یافته خرید و فروش آرد در گلستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۴۴۷

باند سازمان یافته خرید و فروش آرد در گلستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اعضاء باندی که به صورت کاملاً حرفه‌ای و سازمان یافته در حال خرید و فروش آرد دولتی (قاچاق آرد) در سطح استان‌های گلستان و مازندران بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد اعضاء این باند با تهیه آرد به قیمت پایین از نانوایی‌ها اقدام به فروش آن به قیمت آزاد به کارخانه‌ها، قنادی‌ها و مرغداری‌ها جهت مصارف طیور می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم همه اعضای این باند و محل دپو (انبار)، همدستان، راننده‌های حمل بار، نانواها، دلال‌های خرید آرد، محل تخلیه و کارخانه متخلف، خریدار آرد قاچاق و خودروهای مورد استفاده در قاچاق مورد شناسایی و در چند عملیات پیچیده، همزمان در استان‌های مازندران و گلستان دستگیر شدند.

فاضل دادگر بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده، گردش مالی متهمان در حوزه خرید آرد قاچاق از نانوایی‌ها به ارزش ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده که بالغ بر ۴۸۰ تن آرد قاچاق است.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان با اشاره به دستگیری هشت نفر و توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات، بیان کرد: در همین راستا ۱۴ تن آرد قاچاق و بیش از ۳۵ تن نهاده‌های دامی قاچاق کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5572652

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نیروی انتظامی گلستان هفته دولت بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل قزوین شیوع کرونا دولت سیزدهم خراسان رضوی بیرجند آرد قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»