Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ساکت الهامی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و رفته رفته به هماهنگی مدنظرمان  نزدیک می‌شویم. روز به روز پیشرفت را در بچه‌ها می‌بینم و مایه افتخار است که با این مجموعه و بازیکنان کار می‌کنم.

وی افزود: مثل یک خانواده شده‌ایم، خانواده‌ای که همه برای هم جان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهمترین اصل برای یک تیم است. از این لذت می‌برم و از کل مجموعه از مالک گرفته تا تدارک تشکر می‌کنم. همه دست به دست هم دادند تا کار خوبی امسال انجام دهند.

الهامی تصریح کرد: اگر بچه‌ها به خودباوری برسند، قطعاً از هوادار و جوانانش بیشتر خواهید شنید. بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است، با این تفاوت که تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کردند. باید تمام تمرکز و انرژی خود را حتی بیشتر از توان‌شان بگذارند تا دست پُر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص عملکرد تیمش در نقل‌وانتقالات گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مسوولان باشگاه داشته باشم. تیمی بودیم که تنها دو یا سه نفر از بازیکنان‌مان قرارداد داشتند. زحمات شبانه‌روزی انجام شد و توانستند تیمی که لایق هوادار بود را جمع کنند. صادقانه می‌گویم ما بچه‌هایی داریم که در آینده نزدیک حتی می‌توانند لژیونر شوند.

وی در خصوص متضرر شدن تیمش از داوری، توضیح داد: تا زمانی که VAR نیاید کار سخت است. خواهش من این است که فقط در چینش داوری وسواس بیشتری داشته باشند. اشتباهات داوری همیشه وجود دارد؛ نمونه‌اش گل سالم ما بود. گل سالم ما که مردود شد امکان داشت هر داوری در آن صحنه اشتباه کند، ولی پنالتی که علیه ما گرفته شد همه می‌دانند اشتباه بود. بابت گل درست‌مان که قبول نکردند هیچ اعتراضی ندارم، چون ما هم چند بار نگاه کردیم تا متوجه شدیم آفساید نیست.

الهامی در خصوص هزینه‌های اندک تیمش در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتر، گفت:سطح قیمتی ما پایین نیست و گرانترین تیم ایران ما هستیم! اینکه می‌گویند ما پول نداریم را نمی‌پذیریم و اگر باشگاه هوادار مشکل مالی داشت به اینجا نمی‌آمدم. فوتبال جای رقابت است و باید در آن پول خرج کنید.

سرمربی هوادار ادامه داد: به اردوی ترکیه رفتیم و تاکنون ۲۵ درصد قرارداد این فصل را پرداخت کرده‌ایم. اینکه بنشینم و ناله کنم تا دل‌شان برای من می‌سوزد، اینطور نیست. شاگرد فیروز کریمی هستم. یک روز در اردوی جوانان به من گفت اگر زمانی از شما پرسیدند چه چیزی به شما دادند بگویید بهترین چیزها و بیشترین‌ها را داریم.

وی در مورد دیدار بعدش تیمش مقابل تراکتور و بازگشتش به تبریز، عنوان کرد: بهترین خاطرات زندگی ورزشی‌ام با تراکتور بوده است. حس خیلی خوبی دارم و آرزوی من این است ورزشگاه مملو از تماشاگر شود.

الهامی در خصوص حضور هواداران خانم در دیدارهای لیگ، گفت: این مایه افتخار است. الان همه در مورد فوتبال صحبت می‌کنند و مرد و زن ندارد. همه زندگی‌شان صرف فوتبال شده و مایه خوشحالی است که بانوان به ورزشگاه می‌آیند.

دیدار تیم های فوتبال هوادار و صنعت نفت آبادان فردا (جمعه) ساعت ۱۹ در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هوادار تهران صنعت نفت آبادان ساکت الهامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران صنعت نفت آبادان ساکت الهامی هوادار تهران صنعت نفت آبادان ساکت الهامی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود