Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان جهرم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با ارائه گزارشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: با بستری شدن اولین بیماران، در سه ماه اخیر، بخش اورژانس، داخلی ۱ و ۲ و بخش سی‌سی‌یو بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی سیدالشهدا(ع) فعال و ارائه خدمات به بیماران در این بخش‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسن شعبانی با بیان اینکه بخش‌های دیگر این مرکز آموزشی درمانی نیز با توجه به شرایط پذیرش بیمار، در ماه‌های آینده فعال خواهد شد، افزود: تا پیش از این، بخش رادیولوژی بیمارستان سیدالشهدا(ع) فعالیت خود را آغاز کرده بود. در یک ماه گذشته تعداد زیادی از بیماران در این بخش تحت سی‌تی اسکن و سی‌تی آنژیو قرار گرفته‌اند.
به گفته وی به زودی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جهرم قرار خواهد گرفت.
مرکز آموزشی، درمانی ۳۱۳ تختخوابی سیدالشهدا(ع) در مجمتع بیمارستانی برادران خواجه‌پور قرار دارد.  بیمارستان سیدالشهدا (ع) جهرم استان فارس با ظرفیت۳۱۳ تختخواب با حضور وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.این بیمارستان دارای ۱۹ هزار متر مربع زیر بنا، ۸ هزار متر مربع فضای پاراکلینیکی است و افزون بر جهرم،پذیرای بیماران و خدمات‌دهنده به شهرستان‌های همجوار در فارس و استان‌های دیگر است.   

رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمنی جاده‌ها از اولویت‌های مهم شهرستان جهرم
فرماندار ویژه شهرستان جهرم، گفت: ایمن‌سازی راه و مسیرهایی که تردد در آنها صورت می‌گیرد و رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان جهرم از اهمیت بسیاری برخوردار است که در اولویت است و باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
محمدحسن شعبانی تأکید کرد: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف از جمله نکات مهمی است که می‌تواند در کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیر بسزایی داشته باشد.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم یادآورشد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ارگان مهم در زمینه ارتقا ایمنی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز و به دنبال آن کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای است.
شعبانی تصریح کرد: تعامل هر چه بیشتر می‌تواند نقش بسزایی در جهت بهبود ایمنی و تغییر رفتار رانندگان به وجود آورده که به تبعیت از آن شاهد کاهش تلفات جاده‌ای خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: جاده‌های ایمن و مناسب و شبکه‌های حمل و نقل مطلوب از شاخص‌های توسعه یافتگی و از زیرساخت‌هایی است که زمینه شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی را نیز فراهم می‌کند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان داشت: توجه به حجم بالای ترددها در جاده جهرم،  لار، بندر عباس، برای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمن‌تر شدن جاده‌های برون و درون شهری باید تلاش بیشتری صورت گیرد و برای رفع نقاط حادثه خیز نیز راهکارهای مناسب ارایه شود.
شعبانی بیان کرد: ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها، نواحی پل و تقاطع‌های حادثه‌خیز، اجرای روشنایی، افزایش شمار دوربین ها و همچنین تابلوهای اطلاعاتی جاده‌ها در آزاد راه‌ها در کنار ارتقای علائم ایمنی الزامی در همه مسیرهای ارتباطی سطح استان، از جمله اقداماتی است که باید دستگاه‌های مسئول تلاش بیشتری در جهت اجرای آنها داشته باشند تا روز به روز شاهد کاهش هر چه بیشتر تلفات در جاده‌های مواصلاتی به شهرستان باشیم.

فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم بسترمناسبی برای توسعه اقتصادی و صادراتی
فرماندار ویژه جهرم از ارتقای ظرفیت‌های فرودگاه جهرم به سطح بین المللی به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای دولت در این شهرستان یاد کرد و گفت: حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد ملی است و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرایند رشد و توسعه کشور دارد، از این رو فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم بستر مناسبی برای توسعه اقتصادی و صادراتی است.
شعبانی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در فرودگاه همواره توانسته در بخش‌های مختلف کمک شایانی به رونق و توسعه این شهرستان داشته باشد.
وی افزود: فرودگاه از دروازه‌های ورودی شهرستان است که می‌تواند در بخش‌های مختلف یاری‌رسان است که باید تلاش شود این ظرفیت مهم بیش از پیش  تقویت و پروازها افزایش یابد.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه هوایی عنوان کرد: کارهای خوب و قابل قبولی برای رونق و توسعه خطوط پروازی و به لحاظ زیرساختی در این فرودگاه انجام شده و تجهیزات پیشرفته مناسبی نیز در بخش‌های مختلف آن راه‌اندازی شده که البته بدون شک باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی خوب شهرستان، این فرودگاه  می‌تواند بسترمناسبی در  محور مهم توسعه اقتصادی و صادراتی شود.
وی یادآور شد: همکاری سرمایه گذاران و بازرگانان و همین ارتباطات دوسویه می‌تواند زمینه و شرایط را  برای تقویت پروازهای این فرودگاه بیش از پیش فراهم کند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: تثبیت پروازها در فرودگاه جزء مهمترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود.

 اجرای ۳۱ کیلومتر از پروژه راه آهن جهرم در فاز اول
شعبانی  با اشاره به بازدید این هفته خود از کارگاه و مسیر اجرای پروژه راه آهن جهرم ضمن خدا قوت به مهندسین و کارگران این پروژه ملی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده شهرستان در حال حاضر کار اجرایی ۳۱ کیلومتر از مسیر طراحی شده راه آهن جهرم - شیراز در حال اجرا است.
وی افزود: در  بازدید امروز که به صورت سرزده انجام شد مشاهده گردید  ۳۵ عدد ماشین آلات راه سازی در این پروژه در حال فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تاکیداتی که به پیمانکار و مشاوره شده است بیش از ۹۵ درصد از پرسنل شاغل در این پروژه بومی شهرستان های جهرم و خفر هستند.
فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: تا امروز حجمی معادل ۱۲۵ هزار متر مکعب خاک برداری و ۱۶ هزار متر مکعب خاک ریزی در این پروژه انجام شده است و در کنار این اقدامات بحث معارض های در مسیر در حال پیگیری است.

۴ کیلومتر از باند دوم جاده جهرم به قیر در هفته دولت زیر بار ترافیک خواهد رفت
فرماندار ویژه جهرم همچنین با اشاره به بازدید این هفته خود از محور جهرم به قیر گفت: امروز شاهد آن هستیم که تمام راه‌های اصلی ورودی به شهرستان جهرم در حال دو بانده شدن هستند.
وی افزود: با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال فاز اول باند دوم جاده جهرم به قیر به طول ۱۰ کیلومتر در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: امیدوارم تا هفته دولت امسال ۴ کیلومتر از مسیر زیر بار ترافیک برود تا شاهد ایمنی بیشتری در این مسیر باشیم.
وی بیان کرد: تا امروز پیشرفت فیزیکی زیر سازی این پروژه ۹۰ درصد ،پیشرفت فیزیکی ابنیه فنی بیش از ۶۰ درصد بوده است و با تلاش بیشتر پیمانکار شاهد افتتاح قسمتی از این پروژه تا هفته دولت خواهیم بود.

توجه ویژه به حوزه دانش‌بنیان در عرصه کشاورزی
شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت کشاورزی شهرستان جهرم اظهار کرد: حوزه دانش‌بنیان کشاورزی شهرستان به‌ویژه در صنعت تخصصی کشت و تولید نهال از ظرفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در تحقق شعار سال نقش اساسی ایفا کند.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد با همدلی مجموعه‌های اداری شهرستان و باغداران زحمتکش از این ظرفیت حداکثر بهره اقتصادی در ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره ارزش افزوده برده شود.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: اشتغال‌زایی و درآمدزایی از جمله نتایج توجه جدی به حوزه دانش‌بنیان در صنعت کشاورزی است و به افزایش کیفیت محصولات و تنوع تولیدات می‌انجامد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به کلنگ‌زنی دومین باغ مادری کشت‌ بافت خرمای کشور در جهرم  ابراز کرد: این مجتمع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث و با بهره‌برداری از آن ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.
وی ادامه داد: از اهداف این طرح تحقق عملیاتی شعار سال «تولید، دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین»، اصلاح الگوی کشت، افزایش بهره‌وری، جایگزینی ارقام تجاری خرما، حفظ و نگهداری آب زیرزمینی و پایداری اشتغال قابل توجه را می‌توان برشمرد.
وی اضافه کرد: در کنار پروژه‌های صنعتی که برای جهرم در نظر گرفته شده، حفظ اشتغال بخش نخلستان شهرستان جهرم با ۴۶۰۰ هکتار وسعت، ۳۰هزار تن تولید سالانه و در بر گرفتن یک سوم اشتغال کشاورزی از ضروری‌ترین اقدامات پیش‌روست.
وی بیان کرد: این باغ مادری بعد از نمونه احداث‌شده در کرج، به عنوان دومین پروژه کشور در جهرم در حال اجراست و استان‌های دگیر نیز با بهره‌گیری از این ظرفیت بی‌نظیر برای افزایش بهره‌وری می‌توانند نهال استاندارد را از جهرم تأمین کنند.
شعبانی با اشاره به توسعه فناوری دانش‌بنیان در بخش‌های شهرستان جهرم نیز گفت: دو منطقه برای ساخت شهرک‌های گلخانه‌ای در بخش سیمکان جهرم اختصاص یافته که علاوه بر صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب، کمک شایان توجهی به اشتغالزایی و اقتصاد منطقه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه توقع می‌رود مسئولان امر، مسائل و مشکلات در حوزه جهاد کشاورزی را احصا و این مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنند، تصریح کرد: شکل‌گیری فضای گفت‌وگو و تبادل آرا بین مسئولین و فعالان حوزه کشاورزی به منظور احصای مشکلات ضروری است.
وی ادامه داد: خوشبختانه با موافقت وزیر جهاد کشاورزی با طرح دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین کلینیک تخصصی و مرکز مشاوره کشاورزی و احداث و بهره‌برداری از واحد گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی، اقدامات اولیه برای راه‌اندازی این کلینیک و استقرار آن در دانشگاه جهرم انجام شده است.

۴۸ میلیارد تومان سهم جهرم از مالیات بر ارزش افزوده
فرماندار ویژه‌ شهرستان جهرم درباره سهم این شهرستان از مالیات بر ارزش‌ افزوده نیز گفت: سال گذشته در جهرم و خفر ۴۸ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان‌های جهرم و خفر اختصاص یافته که این مبلغ در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شده است.
شعبانی ابراز کرد: باید مردم را در بحث تغییر رویکرد مالیاتی کشور قرار دهیم، اقناع‌سازی افکار عمومی مردم متأسفانه به نظر کمتر مد نظر قرار گرفته است‌.
وی با بیان اینکه مسئولان مالیاتی با حضور در بازار به درددل مردم گوش فراداده و آنان از روند جدید و سیستمی اخذ مالیات آگاه کنند، ابراز کرد: بازرسان اداره صمت جهرم مراقب باشند در برخی موارد، مالیات دریافت شده از کسبه، موجب گرانی اجناس در بازار نشود.
وی تصریح کرد: امروز اداره مالیات بین حساب بانکی و پوزهای بانکی تفاوت قائل است و کارتخوان را به عنوان ابزار فروش محسوب می‌کند.
شعبانی بیان کرد: نمایندگان مجلس تمامی صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کرده و مقرر کردند پروانه پزشکی (اشتغال) مستنکفین از اجرای این حکم لغو می‌شود و مردم می‌توانند با سامانه ۱۵۲۶ موضوع را پیگیری و نتیجه را دریافت کنند.
به گفته وی لازم است در پرداخت مالیات باید سمت مردم را بگیریم چون امروز کسبه در سختی هستند.

ارتقای رتبه اداره بهزیستی جهرم در فارس
شعبانی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای اعلام‌شده اداره کل بهزیستی استان فارس، رتبه بهزیستی جهرم از رتبه ۳۴  به چهارم استان ارتقا یافته است، افزود: همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور معاون فرماندار جهرم و کارکنان بهزیستی، ۴۲ ویلچر میان معلولین جهرمی توزیع شد.
فرماندار ویژه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأسیس مراکز جدید کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست پسر در جهرم ابراز کرد: متقاضیان تأسیس مرکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان پسر بی‌سرپرست و بدسرپرست، در رده سنی ۱۸ - ۱۲ سال و ۱۲-۶ سال، تا ۱۸ تیرماه جاری فرصت داشتند درخواست خود را به اداره بهزیستی شهرستان جهرم، تحویل دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به اشاره قانون بودجه، مبنی بر رایگان کردن تعرفه آب، برق و گاز خانوارهای کم مصرف تحت پوشش سازمان بهزیستی، خانوارهای تحت‌پوشش جهرم تا پایان خردادماه به صورت اینترنتی ثبت‌نام کردند.
شعبانی با اشاره به بازدید از خانوارهای روستایی تحت پوشش نیز گفت:  از سال گذشته با سرزدن به روستاهای بخش سیمکان مثل کوشک سر تنگ،کراده و آرجویه، بخش کردیان و مرکزی به  بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت حمایت بهزیستی از نزدیک پرداخته‌ شده است.

اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهرم
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به دیدار اخیر با معاون بازسازی و مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و طرح مسائل و مشکلات حوزه روستایی شهرستان گفت: در این جلسه مقرر شد از اعتبارات آن بنیاد، مبلغ حدود ۵۰ میلیارد ریال جهت کمک بلاعوض تکمیلی اقشار کم‌درآمد و  وام تکمیلی منازل روستایی به جهرم اختصاص یابد.
وی همچنین با اشاره به دیدار با وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: درباره مشکل تأمین زمین طرح اقدام ملی مسکن و برخی پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در جهرم در این جلسه، بحث و تبادل نظر و مقرر شد مشکل تأمین زمین متقاضیان مسکن ملی از محل زمین‌های افراد حقیقی و ارگان‌های دولتی حل شود.
فرماندار جهرم پیش از این گفته بود با تشکیل قرارگاه مسکن در جهرم و اینکه در جهرم، بانک زمین در حوزه کاربری مسکونی نبود، از سایر زمین‌ها استفاده شد.
وی با بیان اینکه در حوزه مسکن ملی اتفاقات خوبی در جهرم در جهرم خواهد افتاد، ابراز کرد: بیش از ۸۲۰ واحد طرح ملی مسکن در جهرم در دست اقدام است و بیش از ۱۳ هزار شهروند در این طرح ثبت نام کردند و پس از پایش، ۵هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۴۰میلیون اول را واریز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه قریب به ۸۰ هکتار زمین دیگر نیز برای طرح مسکن ملی در جهرم در حال توافق است که در صورت نهایی شدن اعلام و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از این ۸۲۰ واحد، ساخت ۱۶۰ واحد در ابتدای فرهنگشهر آغاز شده و تجهیز کارگاه وسایر عملیات‌های ۵۰واحد دیگر نیز در حال انجام است.
شعبانی همچنین ابراز کرد: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری مقرر شد پروژه‌های در دست احداث فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان جهرم با اعتبارات بازآفرینی در جهرم انجام می‌شود.
وی با اشاره به در دیدار اخیر خود نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، افزود: در این دیدار مقرر شد ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دست احداث از محل بازآفرینی شهری در جهرم اختصاص یابد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها توسعه ایران فرمانداران دولت جهرم دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران فرمانداران دولت توسعه ایران فرمانداران دولت جهرم دولت مردمی فرماندار ویژه شهرستان جهرم فرماندار ویژه جهرم رفع نقاط حادثه خیز وزیر راه و شهرسازی شهرستان جهرم شهرستان جهرم دانش بنیان بین المللی جهرم و خفر انجام شد هزار متر مقرر شد جاده ای جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود