Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زیرک دادستان دلفان  با اشاره به وقوع قتل در شهرستان دلفان، اظهارداشت: این شش نفر شامل پدر و مادر و چهار فرزند اعضای یک خانواده است که توسط برادر پدر خانواده در صبح امروز به قتل رسیده اند.

او افزود: متاسفانه صبح امروز یک جوان ۳۶ ساله با در دست داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و به علت اختلافات مالی به منزل برادر بزرگتر خود مراجعه و اقدام به قتل برادر و اعضای خانواده وی نموده و متواری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دلفان بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع این جنایت دادستانی فوراً به همراه مامورین انتظامی و بازپرسان قتل شهرستان در محل حاضر و اقدام به بررسی صحنه جرم نمودند.

زیرک ادامه داد: در ادامه پس از اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله اکیپی از مامورین انتظامی دلفان به سرپرستی دادستان شهرستان به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل در مخفیگاه خود در یکی از روستا‌های اطراف نورآباد دستگیر شد.

او افزود: قاتل در همان لحظات اولیه مورد بازجویی قرار گرفته و سریعاً به ارتکاب جنایت مذکور اقرار نمود و انگیزه این جنایت هولناک را اختلاف مالی با برادرش عنوان نمود.

به گفته دادستان دلفان تحقیقات درخصوص دیگر زوایای این جنایت در حال انجام بوده و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

او بیان کرد: پس از وقوع این حادثه دادستان مرکز استان نیز در محل حاضر و نظارت مستقیم بر اقدامات و تحقیقات در حال انجام دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد