Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:58:57 GMT

برخورد مرگبار ۲تریلی در آزادراه قزوین-تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۸۴۴

برخورد مرگبار ۲تریلی در آزادراه قزوین-تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین از دو کشته و یک مجروح در برخورد مرگبار دو تریلی کشنده در آزاد راه قزوین-تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه تریلی کشنده در آزاد راه قزوین- تهران نرسیده به عوارضی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، کشنده ولوو به دلیل نقص فنی در حاشیه ایمن از آزاد راه متوقف شده و تعمیر کار در حال بررسی نقص فنی خودرو بوده، که کشنده اسکانیا با آن برخورد کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در اثر این برخورد، راننده و تعمیرکار کشنده ولوو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودرو اسکانیامجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه عدم توجه به جلو راننده کشنده اسکانیا اعلام شده است، خاطرنشان کرد: اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تهران تریلی تصادف آزادراه قزوین تصادف مرگبار اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت