Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در بازدید از طرح توسعه شرکت افق قلعه پارسیان در زمسنه صنایع دام در شهرستان بویین زهرا افزود: از ظرفیت های مناطق در این زمینه غفلت شده، در حالی که خیلی از مناطق در کشور ظرفیت و قابلیت بالایی در زمینه تولید خوراک دام با کیفیت و قیمت مناسب دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: سرمایه گذاری در صنعت غذا از ارزش بسیار بالایی برای ما برخوردار است چرا که شاید سرمایه گذاری در سایر بخش ها سودمندتر باشد اما فعالان این بخش تصمیم گرفته اند تا سرمایه های خود را صرف کمک به تامین امنیت غذایی کنند.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: تمام قد از سرمایه گذاران صنایع غذایی و تولیدکنندگان غذا حمایت می کنیم و سیاست دولت سیزدهم نیز پشتیبانی از سرمایه گزاری در این بخش است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: انتظار داریم تولیدکنندگان در مناسبت های مذهبی و ملی مانند ماه رمضان و نوروز قیمت ها را متعادل و کاهش دهند.

وی ادامه داد: تا به این رویدادها که می رسیم وارد مباحث دلالی و واسطه گری و افزایش قیمت ها می افتیم که صحیح نیست و امیدواریم واحدهای بزرگ تولیدی برای دادن تخفیف و تعدیل قیمت مواد غذایی در این مناسبت ها پیشگام شوند.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در دومین روز از هفته دولت به استان قزوین سفر کرده و علاوه بر افتتاح همزمان ۶۷ طرح تولیدی بخش کشاورزی، از چند واحد کشاورزی بازدید می کند.

نشست هم اندیشی تشکل‌ها، بهره برداران و شرکت‌های دانش بنیان و برپایی میز ارتباطات وزیر با بهره برداران از جمله برنامه سفر یکروزه ساداتی نژاد به استان قزوین است.

معاونین بهبود تولیدات دامی، آب و خاک و باغبانی و قائم مقام وزیر در امور مجلس، وزیر جهاد کشاورزی را در سفر به استان قزوین همراهی می کنند.

برچسب‌ها کشاورزی دام و طيور سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی دام و طيور سید جواد ساداتی نژاد کشاورزی دام و طيور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: سال 1402 بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود و 13 میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیکبخت گفت: تا امروز توسط کارخانه‌های تولید روغن و بازرگانان 70 هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری شده است؛ در هیچ میوه‌فروشی کمبود کالا مشاهده نمی‌شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد