Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:31:53 GMT

طهماسبی: ساپینتو در حال تطبیق با فوتبال ماست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۹۴۸

طهماسبی: ساپینتو در حال تطبیق با فوتبال ماست

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهمن طهماسبی، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: دفاع تیمی استقلال در هفته اول بسیار مشکل داشت، اما مقابل ملوان این مشکل کمتر شد. در نیمه اول خوب دفاع نکردیم و این به کل تیم برمی‌گردد. در نیمه دوم ساپینتو تعویض‌های خیلی خوبی انجام داد و جابجایی روزبه چشمی از خط دفاع به هافبک و تغییر سیستم به ۴ دفاعه نقطه مثبت این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال باید با همین شکل ادامه دهد، هنگامی که روزبه مقابل خط دفاع قرار گرفت و مهدی‌پور آزادتر شد روند استقلال خیلی بهتر شد. قایدی هم عملکرد بسیار خوبی داشت. خوشبختانه ساپینتو در حال تطبیق با فوتبال ماست و حالا می‌داند باید چه کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس کرمان اعلام شد

وی درباره درخشش مهدی قایدی برخلاف فصل پیش که در تیم الاهلی امارات بود، عنوان کرد: قایدی نباید بخاطر مسائل مالی به فوتبال امارات می‌رفت، او بازیکن بسیار توانمندی است و باید قدر خودش را بیشتر بداند. قایدی در این دیدار یک گل زد و یک پنالتی کسب کرد و امیدوارم این روند ادامه دار باشد و او بتواند با تیم ملی راهی جام جهانی شود. او سبکی دارد که می‌تواند در تیم‌ها و کشورهای بسیار بهتری توپ بزند.

مهاجم سال‌های گذشته آبی‌پوشان پایتخت در رابطه با این انتقاد که استقلال مهاجمان بسیار زیادی خریده، اما در خط هافبک خودش را تقویت نکرده یادآور شد: استقلال در حال حاضر مهاجمان پر تعدادی دارد، اما در خط هافبک هم نفرات خوبی داریم. پیش از شروع فصل هم گفتم که به یک بازیساز خوب نیازمندیم، اما با توجه به تعدد بازیکنان، ساپینتو می‌تواند با جابجایی مهره‌ها و تغییرات سیستم با سبک‌های متنوعی بازی کند. محبی خرید بسیار خوبی است و می‌تواند به عنوان هافبک پشت مهاجم هم به میدان برود. بسیاری از بازیکنان پیش از ورود ساپینتو به ایران خریداری شده‌اند و شاید بعضی از آنها مدنظر او نباشند و به مرور از تیم جدا شوند.

بهمن طهماسبی در خصوص تقابل استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: مس کرمان تیمی قابل احترام است؛ آنها در ۲ بازی ۵ گل به ثمر رسانده‌اند و تیمی خطرناک هستند. استقلال اگر در دفاع تیمی مشکلی نداشته باشد و ضعف‌های خود را بپوشانند قابلیت شکست دادن آنها را دارد. یکی از ضعف‌های مهم آبی‌پوشان، مشکل حفظ توپ و از دست دادن راحت آن است و حریفان می‌توانند به راحتی توپ را پس گرفته و به تیم ضربه بزنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1151777 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شوم تار ؛ عرفان طهماسبی