Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:45:17 GMT

وظایف اصلی شرکت خدمات پشتیبانی شبکه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۹۶۷

وظایف اصلی شرکت خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه و پشتیبانی از مهم ترین خدمات برای تمامی شرکت ها است که باید به درستی انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در ادامه مهم ترین وظایف یک شرکت پشتیبانی شبکه که باید ارائه دهد را عنوان می کنیم و درباره چگونگی انجام آن توضیح می دهیم:

در دسترس بودن همیشگی شرکت و کارشناس شبکه

همانطور که میدانیم تقریبا کار تمامی اعضای یک مجموعه به کامپیوتر ها، شبکه و اینترنت وابسته است و لحظه ایراد در هر کدام از موارد نام برده شده می تواند مشکلاتی را برای اعضای مجموعه به وجود بیاورد و روال عادی انجام کارها را با مشکل مواجه کند!

به همین دلیل در دسترس بودن شرکت و شخص پشتیبان شبکه نسبت به هر موضوع دیگری الویت دارد تا مشکلات در سریع ترین زمان خود برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مجموعه ها بدلیل عدم کنترل حجم پروژه ها و کنترل وضعیت رفع مشکلات شرکت ها با مشکلات مختلفی مواجه می شوند و همین موضوع باعث کاهش کیفیت سرویس دهی پشتیبانی شبکه این مجموعه ها می شود. پس اگر میبینید که شرکت پشتیبانی کننده شبکه شرکت شما در دسترس نیست به فکر تعویض آن باشید.

تکرار نشدن مشکلات رفع شده در شبکه

به صورت طبیعی شما زمانی که با مشکلات کامپیوتری و شبکه مواجه می شوید، آن را با کارشناس پشتیبانی شبکه در میان می گذارید تا نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد. اما ممکن است بسیار برای شما پیش آمده باشد که مشکلات پس از رفع دوباره به وجود آمده اند و به عبارتی دیگر رفع نشده اند!

این موضوع نشانه ی خوبی نیست و می تواند در ادامه همکاری شما را با مشکلات دیگری و مهم تری مواجه بکند که راه کاری برای رفع آن توسط کارشناس پشتیبانی شبکه وجود نداشته باشد.

البته باید به موضوع توجه کرد که برخی از مشکلات شبکه که بسیار به ندرت اتفاق می افتند ممکن است به سادگی برطرف نشوند و چند بار تکرار شوند اما این موضوع بیشتر برای مواقع خاص اتفاق می افتد و همیشگی نیست، پس اگر میبینید که کارشناس پشتیبانی شبکه در رفع مشکلات با تکرار آن ها مواجه است سعی کنید به دنبال فرد جایگزین مناسب باشید تا دیگر خیالتان از بابت مسائلی به این شکل آسوده شود.

تعهد شرکت شبکه به خروجی کار تا کمیت کار

یک شرکت پشتیبانی شبکه باید به شما تعهد دهد که خدمات پشتیبانی خوبی را به شما به ارائه می دهد به گونه ای که شما دیگر نگران مشکلات شبکه نباشید و این موضوع یعنی ارائه یک خروجی کاری مناسب برای شما به هر شکل که توسط شرکت پشتیبانی شبکه ممکن باشد!

به عبارتی دیگر باید به جای مد نظر قرار دادن کمیت سرویس دهی به کیفیت سرویس دهی توجه کنید، به عنوان نمونه بسیارند شرکت هایی که به شما می گویند مثلا یک بار در هفته حضور فیزیکی در مجموعه شما دارند و به تعداد 20 بار در ماه پاسخ گوی نیازهای شما به واسطه تلفن و ریموت هستند! این موضوع شاید به صورت ظاهر مناسب به نظر برسد اما سوالی که بعد از گفتن این موضوع به ذهن شما میرسد این است که اگر بیش از یک بار در هفته نیاز به حضور کارشناس پیدا کردید تکلیف به چه صورت خواهد بود؟ اگر نیاز به بیش از 20 بار تماس و ریموت در ماه پیدا کردید چه باید کرد؟

در این حالت شرکت های پشتیبانی شبکه جواب روشنی به شما نیم دهند و برخی از آن ها درخواست مبلغ بیشتر برای ارائه سرویس دهی بیشتر می کنند و این خود صورت مسئله پشتیبانی شبکه را با اختلال مواجه می کند و آن را تبدیل به پشتیبانی موردی می کند!

شما همانگونه وقتی سرویس اینترنت از یک شرکت ارائه دهنده خریداری می کنید انتظار دارید که اینترنت شما همیشه وصل باشد و در غیر این صورت با شرکت ارائه دهنده اینترنت تماس گرفته و مشکل قطعی اینترنت را اعلام می کنید تا پیگیری و رفع شود.

در زمینه پشتیبانی شبکه نیز روال کار باید به همین صورت باشد و شما همیشه باید در قبال قرارداد پشتیبانی شبکه خروجی مناسبی را بابت سرویس دهی دریافت کنید نه اینکه پشتیبانی موردی دریافت کنید!

از طرفی وضعیت پشتیبانی شبکه هم شباهت نسبی با پشتیبانی اینترنت دارد، به گونه ای که سرویس اینترنت شما ممکن است در یک ماه به درستی کار کند و مشکل سرعت و قطعی نداشته باشد اما در ماه بعد چند بار به مشکل برخورد بکنید و چندین بار با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل به طور کامل برطرف شود.

روال کار پشتیبانی شبکه هم به همین صورت است، ممکن است در هر ماه مشکلی نداشته باشید اما در یک ماه با مشکلات مختلف رو به رو شوید به گونه ای که روال کار های عادی شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود درآمد مجموعه کاهش پیدا کند!

پس باید از شرکت پشتیبانی شبکه خروجی مناسبی را انتظار داشته باشید.

جلوگیری از مشکلات توسط پشتیبانی شبکه

مهم ترین و پایه ترین وظیفه پشتیبانی شبکه جلوگیری از رخ دادن بسیاری از مسائل است و این موضوع با بستر سازی زیر ساخت مناسب حاصل می شود!

زمانی که با شرکت پشتیبانی شبکه تماس گرفتید و بابت موضوع اولیه به توافق رسیدید، شرکت پشتیبانی شبکه باید برای بررسی وضعیت دقیق شبکه شما کارشناسی را برای شما بفرستد تا وضعیت شبکه را به طور کامل بررسی کند و در نهایت مشکلات موجود را غالب یک گزارش به کارفرما ارائه دهد.

پس از تایید کارفرما و پیش از عقد قرارداد پشتیبانی شبکه، موارد مربوطه باید رفع شوند تا شرکت پشتیبانی شبکه بتواند سرویس استاندارد و مناسب پشتیبانی شبکه را نسبت سرویس های راه اندازی شده و اصلاح شده ارائه دهد!

بسیاری از شرکت ها به دلیل زحمت در این قسمت، این موضوع را نادیده گرفته و سریعا بخاطر کسب درآمد کوتاه مدت نسبت به پشتیبانی شبکه ای که زیر ساخت آن ایراد دارد اقدام می کنند و در ادامه زمانی که اعلام مشکلات مختلف شبکه به یک باره افزایش پیدا می کند کیفیت کارش تحت تاثیر قرار گرفته و در نهایت ممکن است با نارضایتی کارکنان مجموعه مواجه شده و پروژه پشتیبانی شبکه مورد نظر را پس از چند ماه یا نهایتا یک سال از دست بدهند

از طرفی دیگر کارشناس پشتیبانی شبکه خود دیگر از تعداد مشکلات منتقل شده خسته شده و سعی می کند تا پروژه مورد نظر را نادیده گرفته و تمرکز خود را بر روی پشتیبانی شبکه های کوچک تر و ساده تر که دردسر کمتری را برای وی به همراه دارد می گذارد.

از شرکت های معروف و بزرگ سرویس پشتیبانی شبکه نگیرید!

در کشور ما بسیاری از شرکت هایی که نام و نشانی پیدا می کنند و اسمشان بر روی زبان ها می افتد به یک باره حجم کاریشان زیاد می شود و در کمال ناتوانی در سرویس دادن به تعداد زیاد تقاضا، سرویس دهی را شروع می کنند و به دلیل حجم بالای کاری با نارضایتی های مختلفی مواجه شده و نمی توانند به تعهدات خود به خوبی عمل کنند!

ارائه قرارداد پشتیبانی شبکه معتبر و مناسب

یک شرکت پشتیبانی شبکه معتبر و کار بلد وظیفه دارد تا قرارداد پشتیبانی شبکه کاملی را به شما ارائه دهد، در این قرارداد باید زیر مسائل مربوط به سرویس پشتیبانی شبکه آورده شده باشد، از حداکثر زمان رسیدگی به مشکلات منتقل شده گرفته تا تعداد و نوع تجهیزات شبکه ای که قرار است پشتیبانی برای آن ها انجام شود.

در قرارداد پشتیبانی شبکه با از ذکر کلیات جلوگیری شده باشد و یا در صورت ذکر شدن کلیات، جزییات آن تفسیر و ریز آورده شده باشد که برداشت های مختلفی از کلیات ارائه شده صورت نگیرد!

همچنین باید به اینکه نکته توجه کرد که اگر موضوع خاصی قابل ارائه توسط کارشناس و شرکت پشتیبانی شبکه نیست در قرارداد عنوان شود تا ادامه روند همکاری طرفین به درستی صورت بگیرد.

انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه

تمام موارد گفته شده در بالا به شما در انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه مطمئن و کار بلد کمک میکند. این نوشته توسط شرکت پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان طی تجربیات به دست آمده در سالیان سال نوشته شده و تماما توسط ما رعایت می شود، شما می توانید برای دریافت خدمات پشتیبانی شبکه از لینک زیر نیز اقدام کرده و نسبت به تماس تلفنی با کارشناسان فنی پشتیبانی شبکه اقدام کنید.

لینک شرکت پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان

تماشاخانه ببینید| یک اقدام عجیب میان دو کشور/ قرض دادن قلب امپراطور برزیل که در پرتغال نگهداری می‌شود به کشور برزیل پس از دو قرن ببینید | رو در رو شدن زورگیر اتوبان نیایش با دادستان تهران در حضور مالباختگان فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارشناس پشتیبانی شبکه سرویس دهی ارائه دهد شرکت ها یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران ارشد این بانک و همچنین محمدصادق خیاطیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌عامل این صندوق به امضا رسید و پیشنهادات و راهکارهای بهینه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد بررسی قرار گرفت.

محسن سیفی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور گفت: همکاری و تعاملات بسیار خوبی بین دو مجموعه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد. هدف از برگزاری این نشست، تدوین نقشه راهی برای توسعه همکاری‌های مشترک در جهت حمایت حداکثری از دانش‌بنیان‌های کشور است. تلاش می‌کنیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای کمک به تحقق شعار سال، ابزارهای مشترکی را تعریف کنیم که همه از منافع آن بهره‌مند شوند.

او با اشاره به پیشرو بودن بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن برات، چک، سفته و سامانه توثیق الکترونیک، عزم جدی این بانک برای تبدیل شدن به بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک صادرات ایران به عنوان تنها و نخستین بانک، بسته کامل اسناد تجاری الکترونیکی در اختیار دارد و می‌توانیم در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از این ابزارها، مدل‌هایی ویژه دانش‌بنیان‌ها، طراحی کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه زیست‌بوم نوآوری کشور رونق مناسبی پیدا کرده است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور جز با اعتماد به دانش‌بنیان‌ها حل نمی‌شوند لذا تلاش می‌کنیم بانک صادرات ایران در کنار دانش‌بنیان‌ها بتواند در حل مشکلات کشور سهیم باشد.

او با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شعب خارجی بانک صادرات ایران، برای حل نیازهای ارزی این شرکت‌ها نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه تأمین مالی ارزی دانش‌بنیان‌ها در خارج از کشور نیز بانک صادرات ایران می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

در این نشست همچنین رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با رقم‌های کوچک، ارزش‌افزوده‌های بسیار بالایی خلق کرده‌اند

محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در این نشست با بیان اینکه همکاری خوبی با شبکه بانکی کشور برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، گفت: نقش‌‎آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور بسیار جدی است. سهم دانش‌بنیان‌ها از GDP در حال حاضر ٢.٧ درصد است و هدف‌گذاری تا پایان برنامه هفتم، رساندن این سهم به ٧ درصد است. یکی از ارکان مهم تحقق این هدف، بحث تأمین مالی دانش‌بنیان‌ها است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن اشاره به حمایت‌های جدی و همیشگی رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت سیزدهم از دانش‌بنیان‌ها به بیان انتظارات از نظام بانکی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها پرداخت و تصریح کرد: شبکه بانکی کشور هم پای کار دانش‌بنیان‌ها بوده است. شاید یک دهه قبل، بیشتر به رشد تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فکر می‌کردیم، اما اکنون این زیست‌بوم از بلوغ بسیار خوبی برخوردار است و نزدیک به ١٠ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اکنون باید فعالیت‌ها به شکل هدفمندتر و با تعیین اولویت دنبال شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین گفت: در قالب همکاری مشترک می‌توانیم اتفاقات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان کشور رقم بزنیم. امیدواریم بحث تعهدات تبصره ١٨ به زودی تکمیل شود. همچنین در راستای شعار سال ١٤٠٣ و بسته‌ای که در صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه تدارک دیده شده است، امیدواریم همکاری خوبی با بانک صادرات ایران در زمینه اوراق صکوک شکل بگیرد.

مهدی اقبالی راد، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این نشست با اشاره به سبقه بیش از ٧٢ سال خدمات بانک به فعالان اقتصادی و مردم کشور، استفاده از ابزارهای اعتباری برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را راهکار مناسبی در کنار پرداخت تسهیلات نقدی در سال جاری عنوان کرد و بر تداوم حمایت این بانک از صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

معاونان امور شعب، طرح و برنامه، اعتبارات و دستیار مدیرعامل در امور بین‌الملل نیز در این جلسه نسبت به ارائه گزارش و نقطه‌نظرات خود اقدام کردند.

کد خبر 6094035

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج