Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@20:51:26 GMT

‌زمان سومین مرحله ثبت‌نام خودرو

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۹۷۰

‌زمان سومین مرحله ثبت‌نام خودرو

عبدالله توکلی لاهیجانی ، درباره زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اظهار داشت: قرار بود دوره سوم ثبت‌نام تخصیص خودرو در نیمه اول شهریور باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت افزود: مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعداد عرضه خودرو در دوره سوم تخصیص خودرو بیان داشت: مانند دو دوره قبل، تعداد عرضه خودروها قابل توجه خواهد بود، البته تعداد عرضه خودروها در مرحله سوم بستگی به عرضه شرکت‌ها دارد. بنابراین الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

وی بیان داشت: تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی بیان داشت: طبیعتاً با این روند افزایش تولید، در ۶ ماهه دوم سال شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

وی بیان داشت: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار خودرو در سال جاری دست یابیم.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار خودرو خودرو عرضه خودرو تعداد عرضه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودرو خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات