Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@08:01:44 GMT

جایگزین مهاجم جنجالی پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۹۹۷۱

جایگزین مهاجم جنجالی پرسپولیس مشخص شد

تمرین چهارشنبه شب پرسپولیس چالشی جالب و جدید را در خود داشت.

در تمرین روز گذشته پرسپولیس یحیی گل‌محمدی بازیکنان را به گروه‌های دو نفره تقسیم کرد و از آن‌ها خواست تا با پاس‌کاری بدون اینکه توپ به زمین برخورد کند، آن را به میانه زمین برسانند و دروازه کوچک کنند.

برای این بخش از تمرین مهدی عبدی و مهدی ترابی زوج موفقی بودند که توانستند دروازه کوچک وسط زمین را باز کنند و سربلند از این تمرین خارج شوند؛ ماموریتی که در دیدار با آلومینیوم نیز بیشتر از همه روی دوش آن‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی فصل گذشته با ۷ گل، بهترین آمار را در خط حمله پرسپولیس داشت و ترابی با ۱۰ پاس گل، برترین گلساز سرخپوشان لقب گرفت، اما باوجود حضور این دو بازیکن، پرسپولیس هنوز در فصل جاری نتوانسته گلزنی کند.

باتوجه به جدایی تمیروف و ناآمادگی یورگن لوکادیا، شاید در این بازی هم عبدی فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و البته این احتمالا آخرین فرصتی است که یحیی برای اثبات، به این بازیکن خواهد داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی مهدی عبدی مهدی ترابی تمیروف لوکادیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات