Web Analytics Made Easy - Statcounter

والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مقابل چین مغلوب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، پنجمین و آخرین روز مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (پنج‌شنبه) با چهار دیدار در مانیل پایتخت فیلیپین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه به مصاف چین رفت و ۳ بر یک نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الساندرا کمپدلی در ست نخست این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ فاتح میدان شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۳ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

ترکیب اصلی تیم ایران را در این دیدار ریحانه کریمی، مهسا صابری، زهرا مغانی، الهه پورصالح، حانیه محتشمی‌پور و آیتک سلامت بود و محدثه مشتاقی و نگار هاشمی دو لیبرو تیم ملی والیبال زنان به میدان رفتند.

این مسابقه را داور کره‌ای به عنوان سرداور و داور ویتنامی به عنوان داور دوم سوت زدند.

تیم ایران در شرایطی امروز در زمین حاضر شد که چینی‌ها با سه برد متوالی و یک بازی کمتر نسبت به ویتنام جایگاه دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده بودند.

والیبال زنان قاره آسیا اعتبار بالایی در جهان دارد و مسابقه با برخی تیم‌ها مانند چین که سه عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک (۱۹۸۴ لس‌آنجلس، ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو) و قهرمانی زنان جهان در سال‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ را در پرونده افتخارات خود دارد، کار آسانی نیست.

تیم ملی زنان چین در سال ۱۹۸۴ برای نخستین بار در بازی‌های المپیک حضور یافت و از آن زمان تا کنون ۹ بار تجربه حضور در این رویداد مهم ورزش جهان را دارد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فردا (جمعه) استراحت دارند و مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه پنجم شهریور برگزار خواهد شد که تیم‌های اول تا چهارم گروه یک به صورت ضربدری به مصاف تیم‌های اول تا چهارم گروه دوم خواهند رفت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهم‌ترین اخبار و رویداد‌های ورزشی جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند بوکسور سنگین وزن تیم جوانان ایران با ناک‌اوت حریف هندی در راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد. ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منطقه آسیای مرکزی در نشست شورای آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا برگزار شد و نماینده کشورمان حریفانش را شناخت.   کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد لئوناردو، مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز وارد تهران شد.   پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.   امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان رئیس فدراسیون والیبال ایران ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، با مسئولان ورزش این کشور گفتگو کرد.     والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد تیم والیبال ساحلی ایران یک با کسب سه پیروزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.   احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد ترانه احمدی در مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شاخه اسپید اسلالوم بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟