Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرخپوشان پایتخت آخرین تمرین خود پیش از سفر به اراک و دیدار برابر آلومینیوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم، سفر به اراک و دیدار برابر آلومینیوم را برای بازیکنان تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم شروع شد و پس از آن، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی در برنامه بود و در قسمت‌های بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

قرمزپوشان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند و پس از استراحتی کوتاه، عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اراک ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوبتال ایران، فردا (جمعه) در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس آلومینیوم اراک یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام