Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:22:14 GMT

افتتاح ۳ پروژه مدیریت شهری شاهرود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۲۹۳

افتتاح ۳ پروژه مدیریت شهری شاهرود

شهردار شاهرود با بیان اینکه سه پروژه عمرانی مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: توسعه شهری با تلاش و همدلی محقق می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های اجرای عملیات تملک، آزادسازی و احداث میدان شهدای لبنان، تملک، بازگشایی و جمع‌آوری سیم خاردارهای دیوار ارتش و بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: طرح تملک و بازگشایی دیوار ارتش با هدف زیبایی بصری، حذف آلودگی‌های محیطی، رفاه شهروندی و پاسخ به مطالبه به حق مردم در این منطقه عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهیدان والا مقام رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت پذیری، صداقت، مردمی بودن، ساده‌زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: طرح بازگشایی دیوار ارتش با طولی بالغ بر ۲۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال، طرح احداث میدان شهدای لبنان با تملک ملک با مساحتی بالغ بر ۴۵۰ مترمربع و ۲۷۰۰ مترمربع آسفالت و اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال و طرح احداث ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک در مساحتی بالغ بر ۲۷۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهرداری شاهرود گفت: به مناسبت هفته دولت بالغ بر ده پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد خبر 599648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهای ايران مدیریت شهری شهر شاهرود شهرداری شاهرود طرح های شهری طرح های شهرداری پروژه های شهری هفته دولت هفته دولت 1401 پروژه هاي عمراني شهردار شاهرود بودجه و اعتبارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعتباری بالغ میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این واحد در پارسال ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید جهت استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان خریداری شد.

بیشتر بخوانید

بکارگیری ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات در جشن عید امامت

شهردار شهرکرد افزود: یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تراکتور ۴۷۵، یک دستگاه بنز ۱۹۲۴، دو دستگاه هیوندای ۶۵۱ HD، ۳ دستگاه فوتون M۴، دو دستگاه بنز ۲۶۲۴، دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بیل چرخ مکانیکی، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه سواری هاچ بک هایما خریداری شد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

واحدیان ادامه داد: ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲ دستگاه تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی