Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس صائمی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت و تقدیر از خبرنگاران شهرستان در مجموعه گردشگری آبمرجان میامی، افزود: در راستای احیای این پارک جنگلی، شهرداری اعتبارات لازم را اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت‌ها به صورت کامل نیازمند اعتبار و مشارکت است، ابراز داشت: یکی از اقدام‌های موثر یک سال گذشته شورای اسلامی پیگیری، احیا و مرمت پارک جنگلی آبمرجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر میامی اظهار داشت: سه هزار اصله نهال غیرمثمر نیز با مشارکت اداره منابع طبیعی شهرستان در این پارک جنگلی کاشته شد.
صائمی با تشکر از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران در اجرای اهداف جهاد تبیین و همچنین در زمینه امیدآفرینی و تقویت روحیه نشاط نقش محوری و اثرگذار دارند.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر میامی نیز در این نشست به اهمیت همدلی و وحدت اشاره کرد و گفت: در جوامع اسلامی باید به وحدت اسلامی توجه کرد، بحث‌های چالشی منافاتی با وحدت ندارد و تضارب افکار موجب رشد جامعه می‌شود.
حسن صائمی افزود: با توجه به تنگناهای اقتصادی و منابع پایین اقدام‌های  موثری در سطح شهر انجام شد.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر میامی نیز در این نشست با گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از خبرنگاران  گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

مریم حدیدی اظهار داشت: خبرنگاران در انعکاس خدمات و بیان مشکلات مردم نقش و رسالتی مهم بر عهده دارند.
شهردار میامی نیز ضمن تقدیر از خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در انعکاس اخبار درست دارند و باید در این زمینه با ارائه گزارش به موقع تلاش کنند.
علیرضا رهبری ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه‌ها در مدیریت شهری پرداخت عوارض توسط مردم است که مشارکت بیشتر شهروندان را می‌طلبد. 
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت شورای شهر استان سمنان میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شورای شهر استان سمنان هفته دولت شورای شهر استان سمنان میامی شورای اسلامی پارک جنگلی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند