Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت در این مراسم که روز پنجشنبه در محل شهرداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: خانوده معظم شهدا چشم و چراغ امت  هستند و همین جمله کفایت می‌کند که مردم و مسئولان همواره خود را قدردان ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا که بزرگترین سرمایه خود را تقدیم راه اسلام کردند، بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن اردستانی تصریح کرد: پدارن شما مردانه در راه دفاع از میهن،  اسلام، انقلاب اسلامی و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی همه هستی خود را فدای کردند و قدردانی از این ایثار جز با حرکت در مسیر خون شهدا که همان خدمت‎رسانی به جامعه است محقق نمی‌شود.

وی افزود: فرزندان شهدا که نام پدران خود را به همراه دارند باید نمونه و اسوه‌ای کامل از افراد مفید در جامعه باشند، کسانی که با تأسی به روش و منش پدران خود مسئولانه وارد میدان خدمت به جامعه شده و با تمام توان در رفع مشکلات مردم گام بر می‌دارند.

اردستانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر مظهر ساده زیستی، شجاعت، شهامت و کار جهادی در کشور بودند و دولت سیزدهم نیز تلاش دارد تا با حرکت در مسیر این شهدا، اهداف والای نظام را دنبال کرده و در مسیر حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.

نماینده دولت در شهرستان پاکدشت گفت: در یک سال گذشته، اقدامات بسیار موثری در سطح شهرستان پاکدشت انجام شده که بخشی از این اقدمات در قالب ۹۳ طرح و با اعتبار یکهزار میلیارد تومان در مناطق مختلف شهری و روستایی پاکدشت افتتاح می‌شود.

یکی از مهمترین مطالبات این جامعه والامقام، تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل است

شهردار پاکدشت نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش فرزندان شهدای شاغل در شهرداری گفت: یکی از مهمترین مطالبات این جامعه والامقام، تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل است که این مهم در شهرداری به ‌طور جدی در حال پیگیری است و تحقق این امر مهم نوعی خدمت ارزنده به جامعه ایثارگران است.

حمیدرضا شیخ‌ویسی افزود: حضور فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موجب تثبیت ریشه‌های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران می‌شود.

وی گفت: برگزاری این جلسه در راستای پاسداشت و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته و تلاش می‌شود تا با تجلیل از این افراد، فرهنگ  ایثارو از خودگذشتگی در جامعه ترویج داده شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت دولت سیزدهم پاکدشت پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دولت سیزدهم پاکدشت هفته دولت دولت سیزدهم پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز