Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با موضوع"ورزش شهروندی " خبر داد و گفت: از تمامی شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها دعوت می‌کنیم با حضور در این رویداد و ارائه طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه، به توسعه ورزش شهروندی و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه کمک کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، حسین اوجاقی اظهار کرد: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام این و اسپرت(InnoSport) با همکاری دبیرخانه "تهران هوشمند" در سه محور"استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان"،" استفاده از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع‌رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی" و "پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه‌های ورزشی" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش‌های موجود، ضرورتی است که می‌تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: مهم‌ترین مشکلات و چالش‌ها در عرصه ورزش شهروندی و مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد و از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپی را فراهم آورد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سنوات قبل نیز دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام‌های" ورزشی شو" و " اسپورتک" برگزار شده بود.

وی ادامه داد: اپلیکیشن "اینوگام " که در روزهای سخت کرونایی کمک بسیار مؤثری برای تشویق و ترغیب اقشار مختلف به ورزش بود، نتیجه برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: برای دستیابی به اهداف سازمان ورزش در راستای سیاست‌های کلان شهرداری و تحقق تدابیر مدیریت شهری، با تمام توان، از استارت آپ‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را آزاد و رایگان برشمرد و افزود: علاقمندان می‌توانند به منظور ارائه طرح، به نشانی BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

کد خبر 599643

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تهران شرکت های دانش بنیان شهرداری کرونا استارتاپ شهروند مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تهران ورزش شهروندی سازمان ورزش استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز

رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس برگزار می‌شود.

او افزود: نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان دانشجویان دانشگاه زند بود که مورد استقبال این قشر فرهیخته واقع شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است و به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود، و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید دانشجویان زند قرار گرفت.

جاویدی گفت: دانشجویان در رشته‌های مختلف در این بازدید‌ها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

او عنوان کرد: مدیریت شهری بستر‌های لازم را برای ارتباط با قشر تخصصی فراهم کرده است که این تور‌ها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای قشر دانشجویی باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.
 
جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدید‌ها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی