Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی برزگر روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع این شهرستان ، ملت ایران اسلامی را بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: این ملت شایسته خدمت هستند.

وی همچنین شهیدان رجایی و باهنر را اسوه تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: این شهیدان که جزو یاران صدیق امام راحل بودند، به خاطر همین تقوا و اخلاص در قلب‌های ملت ایران  ماندگار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه اضافه کرد: تواضع، اخلاص و خدمت به همنوعان از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود و بر همین اساس نیز منافقان کوردل حضور این بزرگواران را برنتابیدند و آنان را به شهادت رساندند. 

حجت‌الاسلام برزگر به ولایتمداری شهیدان رجایی و باهنر نیز اشاره کرد و افزود: مشکل جوامع بشری در طول تاریخ اسلام تبعیت نکردن از ولایت بود و همین ویژگی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی مردم را به کسب معرفت بیشتر در مورد ولایت فقیه فراخواند و اینگونه ادامه داد که دنیای بی‌ولایت و حرکت بی‌ولایت یعنی حرکت در دنیای ظلمت.

به گزارش ایرنا بعد از ظهر روز یکشنبه، هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ هنگامی که «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» به اتفاق چند تن از مسئولان کشوری و لشکری در جلسه شورای امنیت کشور در ساختمان مرکزی نخست وزیری شرکت کرده بودند، انفجار بمبی قوی که در یک کیف جاسازی شده بود، جامعه را به شوک فرو برد؛ انفجاری که بر اثر آن رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس شهربانی جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و عده‌ای زخمی شدند.

امام خمینی (ره) در واکنش به این حادثه در پیامی فرمودند: «منطق ملت ما، منطق مؤمنین، منطق قرآن است: إِنا لله وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ. با این منطق، هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابله کند. جمعیتی که- ملتی که- خود را از خدا می‌دانند و همه‌چیز خود را از خدا می‌دانند و رفتن از اینجا را به سوی محبوب خود، مطلوب خود می‌دانند با این ملت نمی‌توانند مقابله کنند. آن که شهادت را در آغوش، همچون عزیزی می‌پذیرد، آن کوردلان نمی‌توانند مقابله کنند. اینها یک اشتباه دارند و آن اینکه شناخت از اسلام و شناخت از ایمان و شناخت از ملت اسلامی ما ندارند.

آنها گمان می‌کنند که با ترور شخصیت‌ها، ترور اشخاص، می‌توانند با این ملت مقابله کنند؛ و ندیدند و کور بودند که ببینند که در هر موقعی که ما شهید دادیم ملت ما منسجم‌تر شد».
 

برچسب‌ها محمدجواد باهنر هفته دولت مراغه دولت سیزدهم محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد باهنر هفته دولت مراغه محمدجواد باهنر هفته دولت مراغه دولت سیزدهم محمدعلی رجایی شهیدان رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه نشست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد