Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:44:11 GMT

سرپرست وزارت تعاون: بر اشتغالزایی متمرکز شده‌ایم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۴۸۳

سرپرست وزارت تعاون: بر اشتغالزایی متمرکز شده‌ایم

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مردم از دولت صادق الوعد، تحقق وعده ها را انتظار دارند گفت: برنامه سالانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق شعار سال تبیین و بررسی می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمد هادی زاهدی وفا عصر امروز با بیان این مطلب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: حضور در استان همزمان با هفته دولت به خاطر قدردانی از اقدامات دولتمردان در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: با انعکاس پیشرفت پروژه های عمرانی هفته دولت، کارنامه قابل قبولی برای خدا و مردم داشته باشیم.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد:در این دولت فرصتی که خداوند برای مدیران عطا کرده امید است شاکر بوده و خدمت صادقانه داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار محوری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اشتغال زایی و تولید دانش بنیان عنوان کرد: در سفر به استان ارزیابی از تحقق شعار سال در حوزه اشتغالزایی خواهیم داشت.

زاهدی وفا ادامه داد:این موضوع از محورهای مهم برنامه های ابلاغی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است. وی یادآور شد: برنامه سالانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق شعار سال تبیین و بررسی می شود.

اتمام گازرسانی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در  خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار گفت:پروژه مهم گازرسانی با حرکت انقلابی مدیران استانی و اعتبارات ملی در استان به اتمام رسید که از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در یک سال گذشته محسوب می شود.

جواد قناعت ابراز امیدواری کرد: سفر مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان منشأ خیر و برکات باشد. وی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی منطقه ویژه اقتصادی گفت: همزمان با این افتتاح، امروز جشن پایان گازرسانی به استان را داشتیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون صددرصد جمعیت استان از نعمت گاز بهره مند هستند ادامه داد : این مهم حاصل کار ارزشمند و جهادی مدیران در سطح استان و ملی بود.

وی  با بیان اینکه با کمک تلاش های مدیران استان و اعتباراتی که در سطح ملی تخصیص یافت پروژه طولانی به مدت دو سال در استان اجرایی شد که ارزشمند بود تصریح کرد: نهایت تا آذرماه شاهد گازرسانی به تمامی واحدهای صنعتی خواهیم بود.

وی پایان گازرسانی در استان را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در مدت یک سال اخیر عنوان کرد و افزود: در کنار این پیشرفت ها، حرکت ها و جهش های انقلابی در کشور و استان که یک سال گذشته رقم خورد، اما مشکلاتی هم هست که در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاهای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه مطرح می شود که امیدواریم مصوبات خوبی داشته باشیم.

اطلاع رسانی عملکرد دولت در راستای امیدآفرینی برای جامعه باشد

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان این مطلب در دیدار سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان جنوبی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با عنوان اسوه های تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: در این بیش از 40 سال از عمر انقلاب، دولت های مختلف با سیاست های متنوع آمدند که در بسیاری جاها صالح نبودند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: صالح این بود که بر اساس قانون اساسی و مصوبات زیربط اسلام عملی و خدمت به مردم مد نظر باشد که اگر این هم به صورت طولی انجام می شد در کشور مشکلی نداشتیم.

وی تصریح کرد: مشکل این است که هر دولت به سلیقه خود کارهایی انجام داد و دیگری تغییر می داد و همواره ضرر کردیم در اواخر هم آیه های یأس می خواندند و خواب های دیگری دیده می شد.

آیت الله عبادی افزود: خداوند فرصت جدیدی داد که برای مردم مایه امید شد، در حالی که مشکلاتی به ارث ماند و برخی ناکارآمدی ها هنوز خود را نشان می دهد.

وی عنوان کرد:امید است در یک سال گذشته ارائه کارهای انجام شده که بسیاری زیرساختی خیلی مفید بوده و در آینده خود را نشان خواهد داد، به گونه ای پایان هفته دولت ارائه شود به صورت جداگانه در اطلاع رسانی به دست مردم برسد که مایه امیدشان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: جمع بندی به گونه ای باشد که در هفته دولت کارهای میدانی انجام شده اطلاع رسانی شود، رفع القائات بیگانه صورت گیرد و جنگ های روانی که مردم خیال می کنند مشکل دارند مورد توجه باشد.

آیت الله عبادی ادامه داد: برنامه سال آینده هم آنچه در اختیار مسئولان است به گونه بیان شود که مایه امید باشد.

وی ضمن تقدیر از شیوه ورود سرپرست وزارتخانه و قرائت قرآن(آیات 69 تا 89 سوره شعرا) توسط وی گفت:صداقت گفتار مسئولان حاضر در جلسه و قرائت قرآن توسط سرپرست وزارتخانه شنیدنی بود و اینکه اتفاقاً آیه ای در خصوص صدق گفتار آمد که نشان از صداقت در کلام است.

انتهای پیام/250

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی سرپرست وزارت وزارت تعاون هفته دولت یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران