Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:42:11 GMT

بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی در سرپل‌ذهاب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۵۷۰

بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی در سرپل‌ذهاب آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب در آیین بهره برداری از این طرح ها با بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از دولتمردان، افزود:  طرح سنگ فرش و بهسازی کوچه و معابر روستایی با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در روستای سرباغ گلین به طول یک هزار و ۵۰۰ متر از محل اعتبارات دهیاری ها، احداث یک باب منزل مسکونی روستای سرباغ گلین ویژه فرزند یتیم از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله طرح های عمرانی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صدرالله بابلی» افزود: افتتاح روکش آسفالت روستای امامیه علیا در بخش قلعه شاهین با پنج هزار و ۵۰۰ متر و  اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح آسفالت روستای ترکویس به طول چهار هزار و ۹۰۰ متر با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز دیگر طرح هایی بودند که امروز افتتاح شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امروز آیین غبار روبی مزار شهدا ی جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) با حضور مسوولان انجام شد که فرماندار سرپل ذهاب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و لبیک دوباره با شهدا، امام راحل و آرمان های انقلاب گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی حقیقی برای دولتمردان ما هستند و این دولت ۲۷روزه برکات و آثار فراوانی را داشت.

 بابلی ادامه داد: باید به‌عنوان سیره انقلابی از راه و روش شهیدان رجایی و باهنر یاد کنیم و تبیین شخصیت این بزرگواران برای ما این است که مدیریت انقلابی آن ها را عملی به کار بگیریم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که  در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۰۹ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی هفته دولت انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس افتتاح طرح شهدا گلزار شهدا دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی هفته دولت سرپل ذهاب مجلس شورای اسلامی هفته دولت انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس افتتاح طرح شهدا گلزار شهدا دولت مردمی میلیون تومان سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی هرمزگان، همزمان با حضور محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که در پی سفر استانی رئیس دستگاه قضا انجام گرفته است، در مراسمی به شکل ویدئوکنفرانس ۱۲ طرح به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان‌، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان است.

رئیس سازمان زندان‌ها روز گذشته در جریان برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، پس از حضور در بشاگرد و پیگیری امور قضائی این شهرستان، از زندان شهرستان میناب نیز بازدید کرد.

محمدی همچنین به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولان قضائی و اجرایی این شهرستان که در محل زندان انجام شد، نیز حضور یافت. در این نشست رئیس دادگستری و فرماندار میناب گزارشی از موضوعات و مشکلات این شهرستان ارائه دادند.

حضور در محل اسکان زندانیان، دیدار با پرسنل و همچنین رصد اقدامات تحولی در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب دنبال شد.

قرار است امروز پنجشنبه نیز برنامه‌های دیگری با محوریت اقدامات قضائی به‌ویژه در حوزه زندانبانی با حضور این مقام قضائی در بندرعباس پیگیری شود.

گفتنی است حضور رئیس سازمان زندان‌ها در شهرستان‌های بشاگرد و میناب در راستای برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان بوده است.

کد خبر 6095009

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب