Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: برای وزا و مدیران قبلی که در پروژه آب‌رسانی به همدان، کوتاهی کردند ترک فعل را به دستگاه قضایی گزارش دادیم و منتظر پاسخ هستیم.

فلاحی تصریح کرد: در طول چند سال گذشته سوءمدیریت و نقص‌هایی در استان وجود داشته و این کار در زمان خود انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به این پروژه در سفر وزیر نیرو به همدان، مطرح کرد: ۱۱۰۰ میلیارد تومان در دولت جدید برای پروژه اختصاص داده شده و کمبود منابع مالی وجود ندارد بنابراین انتظار داریم تا کار شبانه‌روزی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی گسترده آب در همدان، مطرح کرد: مردم کمبود آب را احساس کردند اما صبر و متانت مردم، عذر و بهانه برای مسئولان نیست و باید کارشان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بحران آب در شهر همدان طولانی مدت نیست، مردم مراقب فرصت طلبان باشند تا عده‌ای نتوانند از مشکلاتشان سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: این مشکل در هفته‌های آینده حل می‌شود چراکه منابع پولی وجود دارد و پیمانکار پای کار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دردرابطه با نحوه رفتار مدیران ارشد استانی با مردم، مطرح کرد: به مدیران تاکید کردیم که با مردم ملاطفت داشته باشند چراکه مردم تحت فشار هستند و مراقب مردمی باشند که در سختی قطعی آب و فشار اقتصادی هستند.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه آبرسانی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟