Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، این تصادف در خارج از مادرید رخ داد.

تایکان به نحوی در امتداد خیابان پارک شده بود که خانم ۴۵ ساله‌ای سوار بر یک پورشه ماکان به‌طور نامشخصی با این خودرو برخورد کرد و روی آن متوقف شد! البته در میان به دیوار منزلی که تایکان کنارش پارک شده بود هم آسیب‌های جدی وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادگران به کمک یک جرثقیل برای ایمن‌سازی ماکان نیاز داشتند تا بتوانند تایکان را از زیر آن خارج کنند.

تایکان 4S کراس تویرزمو، خودروی بسیار قدرتمندی است و حداکثر ۵۶۲ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

پورشه ادعا می‌کند که این خودرو می تواند تنها در ۳.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. بنابر این اگر پای راست راننده بر روی پدال سنگینی کند، مطمئنا قدرت کافی برای به دردسر انداختن فرد را دارد!

پورشه با عرضه ماکان تمام برقی در حال توسعه آن است. تصاویر جاسوسی، نمایی اجمالی از نسل بعدی این کراس اوور را ارائه می‌دهد، اما می‌دانیم که این مدل از معماری پلتفرم برقی ممتاز فولکس واگن استفاده خواهد کرد. احتمالا دارای پیکربندی های تک موتوره و دو موتوره با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

کد خبر 700586 برچسب‌ها اسپانیا خودرو - جهانی خودروی برقی شرکت خودروسازی پورشه حوادث جهان خودرو تصادف خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا خودرو جهانی خودروی برقی شرکت خودروسازی پورشه حوادث جهان خودرو تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از عجیب‌ترین تصادف ایران که پربازدید شده | فیلم
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان