Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@20:56:06 GMT

حمله به پایگاه آمریکا در سوریه برای دومین بار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۰۷۶۷

حمله به پایگاه آمریکا در سوریه برای دومین بار

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،‌ ظهر امروز (پنجشنبه)، خبر داد که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» واقع در استان دیر الزور (شرق) برای بار دوم هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

خبرنگار سانا به نقل از منابع محلی در استان دیرالزور خبر داد که پس از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان کونیکو صدای چند انفجار در این پایگاه به گوش رسیده و هنوز مشخص نشده که آیا این حمله تلفاتی به دنبال داشته یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مذکور اضافه کردند که نیروهای آمریکا به‌سرعت منطقه را بسته‌اند و همزمان با این اقدام، پرنده‌های نظامی آمریکا در محل حمله به پرواز در آمده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دو پایگاه نظامی ارتش آمریکا، دیشب، در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، بامداد امروز، به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیروهای آمریکا در سوریه، زخمی شدند».

این مقام، که نام یا سمتش فاش نشد، گفت این جراحات سطحی و غیرمرگبار بوده و هنوز پیگیر گزارش تعداد دقیق مجروحان در عملیات‌های چهارشنبه شب علیه پایگاه‌های خود هستند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پایگاه آمریکا در سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل