Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکزاد در حاشیه بازدید از مسکن مهر پیرحاجی و کاج در گنبدکاووس گفت: قرار شد در جنب مسکن مهر پیرحاجی فضایی برای ایجاد فضای سبز، پارک و دیگر فضا‌های موردنظر قرار داده شود.

او ادامه داد: تشکیل هیات مدیره و استقرار نگهبان در این مجتمع‌ها و اخذ مجوز برای حصارکشی اطراف بلوک‌ها برای جلوگیری از هرگونه سرقت از موارد اجرایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد گفت: به آب و فاضلاب شهری اعلام شد کیفیت آب این منطقه مورد آزمایش و ارزیابی قرار گیرد و در صورت مشکل آب شرب در اولین فرصت مشکلات آب این مجتمع‌ها رفع شود.

او افزود: با توجه به اینکه این مجتمع‌ها دارای مشکل منطقه شهری یا روستایی بوده و برخی از خدمات را به صورت روستایی دریافت می‌کردند قرار شد از روز شنبه جمع آوری زباله این مجتمع‌ها توسط شهرداری گنبدکاووس انجام شود.

نیکزاد از روستا‌های چای قوشان، اگری بوغاز، ملک علی تپه، مسکن مهر کاج  بازدید کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه سلامت مطلع شد.

زیرسازی و آسفالت جاده نفت به طول ۵۴ کیلومتر از سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۲۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

از این میزان ۱۳ میلیارد تومان آن در مسیر گنبد به جاده داشلی برون و ۱۰ میلیارد تومان ان از جاده اق قلا به سمت اینچه برون هزینه شده است.

در این بازدید علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه، سید علی موسوی رییس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی، نیکزاد را همراهی می‌کردند.

از عمده مطالبات مردم و مشکلات مردم منطقه، می‌توان به کمبود آب شرب، راه نامناسب روستایی، طرح هادی و پوشش نامناسب اینترنت اشاره کرد.

همچنین نایب رییس مجلس از جاده آق آباد به حاجی قوشان، جاده حاجی قوشان به ملک علی تپه و جاده نفت و آق گایا بازدید کرد و از مشکلات این جاده مطلع شد و طی تماس با مسئولان اجرایی پیگیری رفع مشکلات این جاده‌ها شد.

سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به گنبدکاووس در راستای مسائل و مشکلات مردم منطقه، طرح‌های زیرساختی و مهم و تکمیل آن به صورت میدانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آب شرب مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز