Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی علی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: برای طرح های افتتاح شده در حوزه های اقتصادی، حمل و نقل و بهداشت و درمان شهرستان مه ولات ۳۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین گفت: برنامه ریزی و مقدمات لازم برای ساخت ۴۰۰ خانه در راستای نهضت ملی مسکن فراهم شده است که عملیات اجرایی آن پس از هفته دولت در مه ولات آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد با اشاره به اهتمام دولت و تاکید رییس جمهور برای شتاب گرفتن طرح ملی مسکن افزود: بر پایه مطالعات صورت گرفته ساخت هزار خانه دیگر از سال آینده در شهرستان مه ولات آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی (عمرانی استانی) مه ولات با رشد ۲۶۰ درصدی به ۳۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت که این اقدام از رویکرد دولت برای تبدیل شهرستانهای اقصی نقاط کشور به کارگاه عمرانی حکایت دارد.

فرماندار مه ولات با اشاره به دستاوردهای سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی گمرک موقت پسته مه‌ولات و راه‌اندازی بزرگترین تعاونی شهرستان با مشارکت بانوان از جمله رهاوردهای این سفر بوده  است.

شهرستان مه ولات به مرکزیت شهر فیض آباد در جنوب تربت حیدریه و شمال گناباد واقع شده است و با مشهد مقدس ۲۰۷ کیلومتر فاصله دارد، این شهرستان با اقلیم کویری و بیابانی قطب تولید پسته است و بالاترین سطح تولید استان خراسان رضوی را در اختیار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت طرح اقدام ملی مسکن تربت حیدریه مه ولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طرح اقدام ملی مسکن تربت حیدریه هفته دولت طرح اقدام ملی مسکن تربت حیدریه مه ولات هفته دولت مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد