Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی امروز پنج‌شنبه در نشست وزیر اقتصاد و دارایی با مدیران و فعال اقتصادی آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در دوران جدید مدیریت منطقه آزاد ارس، کار را با یک هماهنگی کامل با سایر نهادهای استان و استاندار آذربایجان‌شرقی شروع کردیم. حل مشکلات متعدد منطقه آزاد ارس در گرو همدلی و همکاری با سایر ادارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر اینکه ما به نیابت از وزارت اقتصاد مامور شده‌ایم هماهنگی‌ها را در مرزها انجام دهیم، متذکر شد: برخی دستگاه‌ها ماده ۶۵ را به اجرا درآورده و مسئولیت‌ها را واگذار کرده‌اند اما باید این اتفاق در گمرک نیز اجرایی شود.

وی افزود: بحث مالیات ارزش افزوده مشکل دیگری است که به مزیت‌های مناطق آزاد آسیب می‌زند. فعالان اقتصادی یک‌بار برای ماده اولیه ارزش افزوده می‌دهند و یک بار در صادرات. در تعهد ارزی نیز این مشکل وجود دارد و تاکنون بانک مرکزی برای رفع آن اقدام نکرده است.

کیانی با اعلام اینکه شعب بانک‌های مستقر در منطقه آزاد ارس باید از اختیارات بیشتری برخوردار باشند، توضیح داد: چند سالی است به شعبات بانک‌های دایر در منطقه خیلی از تصمیمات را نمی‌توانند اتخاذ کنند و انتظار داریم به شعب مناطق آزاد نگاه ویژه‌ای شکل گیرد. کمتر از ۱۰ درصد منابع گردش مالی که در منطقه آزاد رخ می‌دهد در بانک‌های منطقه است و همین باعث بروز مشکل در ارائه تسهیلات شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل منطقه آزاد ارس مجید کیانی وزیر اقتصاد مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد جلفا تبریز رئیس جمهور منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲