Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:19:09 GMT

والیبال قهرمانی جهان| بازگشت کاپیتان به تمرینات گروهی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۱۰۸۵

والیبال قهرمانی جهان| بازگشت کاپیتان به تمرینات گروهی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند صبح امروز تمرینات توپی خود را دنبال کرد.

در تمرین امروز ملی پوشان ابتدا زیر نظر یاناس خود را گرم کردند و سپس زیر نظر کادر فنی به انجام کارهای تکنکی و تاکتیکی پرداختند. در تمرین امروز کادر فنی جدی تر از گذشته عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی چندین بار در جریان تمرینات، دستور توقف داد و نکاتی را به ملی پوشان گوشزد کرد و از آنها خواست تا با جدیت و تمرکز بالا کار را دنبال کنند.

نکته قابل توجه در تمرین امروز بازگشت میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به تمرینات گروهی بود. وی روز گذشته به دلیل اینکه از ناحیه پای چپ احساس درد می کرد زیر نظر کادر پزشکی به انجام تمرینات تخصصی پرداخت.

صابر کاظمی هم که به دلیل سرماخوردگی در دیدار مقابل اسلوونی غایب بود، روز گذشته در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد، اما امروز اواسط تمرین به دلیل ضعف از جمع ملی پوشان جدا شده و زیر نظر کادر پزشکی درمان شده و استراحت کرد.

بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر لیوبلیانا در اسلوونی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه، پنجم شهریور ماه ساعت 20 ؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت 20 ؛ ایران – مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت 20 ؛ ایران – هلند

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران تیم ملی والیبال والیبال قهرمانی جهان میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تیم ملی زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در کرج طبق برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی و اجرایی این تیم در حال برگزاری است.

شاگردان حسین عبدی در این اردو موظف به اجرای دقیق و صحیح تمرینات مد نظر کادر فنی هستند. مربیان نیز در این اردوی شبانه روزی تمام فعالیت‌های بازیکنان حاضر در این مرحله را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6096595

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی