Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، با افتتاح این طرح ها که چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است ،برای یک هزار و ۵۳۹ نفر شغل ایجاد شد.

طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران با حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر ، بابلسر با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از شاخص ترین طرح هفته دولت در استان است که با حضور مخبر در مازندران به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح یکهزار و 500 لیتر بر ثانیه انتقال آب دارد و امکانات تعبیه شده در آن شامل تصفیه خانه و خطوط انتقال آب و مخازن ذخیره آب است.

یکی از ابر مشکلات مازندران و از مطالبات جدی مردم استان تأمین آب شرب و کشاورزی است که افتتاح این طرح می‌تواند تنش آب شرب بابل و بابلسر را به عنوان بزرگترین شهرهای مرکز و گردشگرپذیر استان مرتفع کند.

همچنین بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از دیگر طرح های مهم در افتتاح همزمان از سوی معاون اول رئیس جمهور است که دولت مردمی سیزدهم علاوه بر تامین هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی آن، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته است. بنا به برخی داده‌های دریافت شده، مبلغ اجاره این ورزشگاه برای نساجی طی یک سال ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تقریبا معادل اجاره ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در یک مسابقه است.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که آشیانه اصلی نساجی محسوب می‌شود از مرداد سال گذشته برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی به کارگاه عملیات عمرانی تبدیل شد و با وجود برخی وعده‌ها مبنی بر تکمیل تا پایان نیم‌فصل نخست، عملیات اجرای آن با کندی پیش رفت. تا این‌که ۲۰ اسفند پارسال رئیس‌جمهور همراه با اعضای هیئت دولت به مازندران سفر کرد و در نشست خبری پایان سفر، با انتقاد از خانه‌به‌دوشی نساجی، دستور داد که ورزشگاه خانگی این تیم حداکثر طی چهار ماه تکمیل شود. تأکیدی که سبب شد از چند روز بعد عملیات اجرایی مربوط به آماده‌سازی زمین برای کاشت چمن با سرعت بیشتری انجام شود.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز از اوایل فروردین امسال کارگروه ویژه اتمام عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی را تشکیل داد و با سپردن مسوولیت این کارگروه به احمد ثلاثی دستیار ویژه خود، این پروژه را وارد فاز جدیدی کرد. آماده‌سازی بستر ورزشگاه شهید وطنی برای کاشت بذر چمن با کیفیت نیمه نخست خرداد امسال پس از انجام فرآیندی طولانی به پایان رسید و در نهایت ۱۸ خرداد و با بذرپاشی نمادین توسط دستیار ویژه استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان، کاشت مکانیزه بذر نیز انجام شد.

به گزارش ایرنا ، پس از افتتاح طرح های هفته دولت مازندران جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور در بابلسر شروع شده است.

برچسب‌ها ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سید محمود حسینی پور نوری مازندران آب و فاضلاب محمد مخبر دولت مردمی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم» وعده‌های صادق وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران آب و فاضلاب محمد مخبر دولت مردمی دولت سیزدهم ورزشگاه شهید وطنی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان