Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس گفت: مردم با مشکلات و کمبودهای زیادی که از دولت قبل برجا مانده، دست به گریبان هستند و لازم است تا با کار و تلاش جهادی و انقلابی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود مشکلات آنها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه به سبب برخی کم کاری‌ها و اهمال‌های مدیران درگذشته، سرمایه و اعتماد اجتماعی کشور کاهش یافته است، افزود: سران سه قوه و مدیران و کارگزاران آنها با پیروی از منویات رهبری و همگام با یکدیگر برای ارتقای دوباره این سرمایه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد اضافه کرد: مجلس یازدهم که از سوی مقام معظم رهبری و به سبب حضور نمایندگانی باتجربه، متعهد و بیشتر جوان خود عنوان انقلابی را دریافت کرده، با رعایت اخلاق حکمرانی و در راستای اسناد و قوانین بالادستی در کنار دولت مردمی ایستاده تا مسائل و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف برطرف یا کاهش یابد.

وی توجه به مباحث فرهنگی و تربیت توحیدی را در پیشبرد اهداف نظام و رفع مسائل و مشکلات کشور مهم دانست و گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و اسلام نیز یک دین فرهنگی است که هر دو بدنبال اجرای عدالت در سایه احکام الهی هستند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سایه این فرهنگ است که سردار سلیمانی تربیت می‌شود و ما باید سردار سلیمانی‌ها و مدیرانی همانند ایشان هدفشان فقط و فقط کار و خدمت بیشتر به مردم باشد، تربیت کنیم.

نیکزاد گفت: در اوایل انقلاب افراد برای گرفتن پُست و منصب فردی را که لایق تر از خود می دانستند، معرفی می‌کردند اما امروز افراد برای گرفتن پُست و مقام از یکدیگر سبقت می‌گیرند و خود را لایق بالاترین مناصب می‌دانند.

وی، فساد ستیزی، تعهد و تخصص، پاکدستی و طهارت اقتصادی را از ویژگی‌های لازم برای مدیران و کارگزاران در نظام اسلامی و تحقق عدالت اقتصادی دانست و افزود: به مدیرانی که چنین ویژگی‌هایی ندارند، نباید پُست و منصب داده شود.

نیکزاد همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این ۲ شهید در مدت ۲۸ روز خدمت خود چون همراه و همگام با انقلاب و آرمان‌های آن بودند و به مردم و خدمت به آنها اعتقاد راسخ داشتند، ماندگار شدند و ما مدیران هم اگر می‌خواهیم ماندگار شویم باید شیوه این ۲ شهید را الگوی خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: مجلس انقلابی هم اگر قرار است انقلابی بماند باید درچارچوب آرمان‌های انقلاب و رهبری حرکت کند زیرا نظام با هیچ نماینده‌ای عقد اخوت نبسته است و همه باید در چارچوب وظایف محوله کار و تلاش و به مردم خدمت کنند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعبیر برخی افراد که نمایندگان مجلس را وکیل الدوله می‌خوانند، گفت: این لقب مربوط به نمایندگان سرسپرده در رژیم طاغوت بود و نمایندگان مجلس انقلابی یازدهم افتخار می‌کنند که با حفظ اصول و وظایف محوله قانونی، در کنار دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی که کارنامه خوبی در فساد ستیز دارد و مانند برخی دولت‌ها خون به دل رهبری نمی‌کند، برای غلبه بر مشکلات کشور در بخش‌های مختلف هستند و قوانین و لوایح خوبی را هم تا کنون تصویب کردند.

نیکزاد همچنین با تشریح دلائل قیام امام حسین(ع) و مساله بی بصیرتی مردم آن زمان و به شهادت رساندن نوه پیامبر(ص) ۵۰ سال پس از رحلت ایشان، گفت: بی‌بصیرتی مردم و اسیر زر، زور و تزویر شدن خواص آنها سبب شد تا کنار امام حسین (ع) نباشند و آن حادثه غمبار رخ داد.

وی با تاکید برضرورت توجه به جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب افزود: واقعیت تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید برای مردم بازگو شود تا خدای نکرده تلاش و توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای تحریف وقایع انقلاب و دستاوردهای آن، نقش برآب شود.

نیکزاد اضافه کرد: انقلاب اسلامی که امام راحل آنرا برای ملت ایران به ارمغان آورد و در همان ماه‌های نخست با برگزاری رفراندوم نوع حکومت آن را به رای مردم گذاشت و ۹۸ درصد مردم آنرا تایید کردند، برای دستیابی به استقلال، عزت و اقتدار خود مرهون خون شهیدان و حضور مردم در صحنه است که باید آنرا قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران از بهترین ملت‌های جهان و شایسته بهترین خدمات هستند و مدیران باید خدمت به این چنین ملتی را مایه افتخار خود بدانند و برای خدمت بیشتر به آنها با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش ایرنا، نائب رییس مجلس شورای اسلامی از شب گذشته به همراه سه تن از نمایندگان مردم تهران و شهرستان ملکان برای بازدید از برخی پروژه‌های زیرساختی و کمبودها و مشکلات مردم در بخش های مختلف به گنبدکاووس سفر کرد و برخی نمایندگان وزارتخانه‌های نیرو، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و مدیران کل استانی آنها وی را همراهی می‌کردند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع وسعت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس جلسه شورای اداری علی نیکزاد گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس جلسه شورای اداری علی نیکزاد گنبدکاووس جلسه شورای اداری علی نیکزاد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی

رؤسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نشاطی مسئول سازمان ورزش بسیج در دیدار با علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، ضمن تأکید بر مهیا بودن ظرفیت بسیج برای انجام فعالیت‌های ورزشی، اظهار داشت: همه مسئولان ورزشی که برای این نظام، خالصانه زحمت می‌کشند، دنبال این هدف هستند که حال عمومی جامعه بهبود پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که در اختیار بسیج است، همچنین ظرفیت‌هایی که در اختیار فدراسیون همگانی چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از لحاظ زیرساختی قرار دارد، می‌توان با یک همکاری و هم‌افزایی بهتر کارهای خیلی بزرگی در عرصه همگانی انجام داد.

نشاطی با تأکید بر حضور گسترده آحاد بسیجی در برنامه‌های ورزشی گفت: این حضور گسترده به علت ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است که تحت شبکه مدیریتی بسیج ایجاد و باعث اجرای برنامه‌های همگانی در سراسر کشور شده است.

وی تصریح کرد: خیلی اتفاقات بزرگی در استان‌ها توسط بسیج در عرصه ورزش رقم می‌خورد، اما آن چیزی که برای بسیج خیلی مهم است و می‌تواند تأثیرگذار باشد، برنامه‌ریزی دقیق، جامع و کامل در محلات است که سرانجام آن باعث بهبود حال افراد و سلامت جامعه می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور بهترین مسئولان تربیت بدنی بسیج در محلات در پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها گفت: با توجه به این ظرفیت گسترده در بسیج، این آمادگی وجود دارد برنامه های خوبی را با حضور گسترده مردم اجرا کنیم.

نشاطی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف ما آحاد مردم هستند، می توان با هم افزایی و ارتباط خوب، برنامه های بهتری را برای این مردم عزیز و مومن برگزار کرد.

وی گفت: ما در کل کشور چند هزار ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی در کشور داریم که نه تنها کم نظیر، بلکه بی نظیر است. به همین دلیل برای تقویت مربیان در این عرصه و بهبود کیفیت ضروری است فدراسیون همگانی با سابقه درخشانی که دارد، در این عرصه ورود پیدا کند.

رئیس سازمان ورزش تصریح کرد: مربیان بسیجی که در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند، نیازمند دوره‌های مربیگری جهت ارتقای سطح و دانش آنها هستند که می‌توان با همکاری فدراسیون همگانی برگزار کرد. همچنین نسبت به خیلی از مأموریت‌های مشترکی که بین سازمان ورزش بسیج و فدراسیون همگانی است می توان تفاهم نامه ای جهت ارتقا برنامه ها منعقد کرد.

در این دیدار خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن اشاره به هدف مشترک بسیج با فدراسیون همگانی گفت: هر سازمان یا نهادی، مجموعه‌نگر هستند، یعنی بنا بر مأموریتی که دارند، اولویت ذاتی‌شان مجموعه خودشان است، اما در بسیج چنین نیست و اولویت اول در این نهاد مردم هستند.

وی افزود: بسیج در خیلی از برنامه ها و مأموریت های ورزشی از ما جلوتر است. از همه مهمتر این است که برای سلامتی و نشاط مردم این کار را انجام می دهد. پس ما یک هدف مشترک داریم و آن هم مردم است و همین امر موجب می شود که ما با هم بهتر و بیشتر همکاری و هم افزایی در این راستا داشته باشیم.

خلیلی گفت: در حوزه های رویدادی، جشنواره ای و برنامه های مختلف می توانیم همکاری داشته باشیم و همچنین در عرصه آموزش می توان دوره هایی را برای تربیت نیرو در سراسر کشور برگزار کرد که این فرصت بسیار خوبی است.

رئیس فدراسیون همگانی در پایان با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همیشه جزء اولین ارگان های هستند که در عرصه ورزش به کمک سازمان های ورزش از جمله فدراسیون همگانی می آیند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف فدراسیون، محلات است که مورد نظر سازمان ورزش بسیج نیز هستند تا بتوانیم با هم  جریان‌سازی کنیم تا جوانان و نوجوانان کشور را در یک فعالیت ورزش و فرهنگی دعوت کنیم و این نیازمند هم افزایی بیشتری با سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد