Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر «باقری» در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیرو‌های مسلح را خواستار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود، ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیرو‌های مسلح را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن مذکور به شرح زیر است:

«هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یکساله دولت مردمی که منشا خدمات فراوانی در این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.

تلاش رئیس جمهور محترم در ارتقاء شاخص‌های سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد آسیب‌دیده از ناکارآمدی‌های گذشته، موضوعی نیست که از نگاه صاحب‌نظران منصف دور بماند.

ارتقاء توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه‌هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است. با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در راس ستاد کل نیرو‌های مسلح، مضایق و تنگنا‌هایی در حوزه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیرو‌های مسلح قرار دارد که رفع این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رئیس جمهور محترم است و انتظار می‌رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در این حوزه باشیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح معیشت کارکنان مشکلات معیشتی ستاد کل نیرو های مسلح کارکنان و پیشکسوتان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود