Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: کارنامه یکساله دولت در لرستان مطلوب‌ و بیانگر تلاش مستمر است اما هنوز از آن راضی نیستیم چراکه شایستگی مردم بیش از اینها است.

وی اظهار داشت: در سفر پارسال رییس جمهور به لرستان ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در اختیار استان قرار گرفت و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ریالی مصوب شد که اگرچه در ماه‌های گذشته حجم بالایی از این عدد در اختیار استان قرار داده نشده است ولی طبق گزارش بیمه ماحصل همین اعتبارات و پرداخت آن، بیش از پنج هزار نفر شاغل بیمه شده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاص، صداقت و کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و باید الگوی مدیران باشند.

استاندار لرستان همچنین گفت: بهترین فصل آغاز کار دولت در لرستان همراه با سفر سال گذشته رییس جمهور با ۱۷۵ مصوبه و شامل تکمیل طرح های ناتمام، تسهیلات سرمایه گذاری، حمایت از واحدهای تولید صنعتی و خدمت رسانی بود به نحوی که دولت را با سال های قبل خودش متفاوت می کند و این فلسفه خدمت در جمهوری اسلامی است که امروز نباید با دیروز یکسان باشد.

زیویار تصریح کرد: امروز با همدلی نمایندگان و توجه رییس مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری از همدلی برای خدمت در لرستان رقم زده شد چراکه کارها با هم پیش می رود و ظرفیت ها کنار هم قرار می گیرد تا قدمی برای استان برداشته شود.

وی ادامه داد: در این سفر نمایندگان مجلس کنار مدیران اجرایی بوده اند و نسبت به همه مسایل احساس مسوولیت شد که امیدواریم اقدامات مثبتی صورت گیرد و چشم اندازهای مد نظر تحقق یابد.

استاندار لرستان یادآور شد: نقطه مشترک پنج شهرستان لرستان، ضرورت احداث سد معشوره است که امروز با تعصب خاصی مورد توجه قرار گرفت و این نوع توجه، در راستای فلسفه خدمت است که به تقویت رابطه بین دولت و ملت می انجامد.

زیویار همچنین ادامه داد: گفت و گوی رو در روی مسوولان با مردم و حضور در جمع آنان از دیگر نکات مثبت سفر ۲ روزه رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه به لرستان بود.

برچسب‌ها فرهاد زیویار محمد باقر قالیباف سفر استانی لرستان پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم» یازدهمین سفر استانی رییس‌جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهاد زیویار محمد باقر قالیباف سفر استانی فرهاد زیویار محمد باقر قالیباف سفر استانی لرستان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است