Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به مسئله ساماندهی معتادین متجاهر اظهار کرد: اولویت ما در این مسئله جمع‌آوری، درمان و پس از آن باز اجتماعی‌کردن، توانمندسازی، حرفه‌آموزی و اشتغال این افراد است که هدف‌گذاری شده و در فاز دوم در برخی از مراکز در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر در سطح استان تهران طی ۱۰ ماه گذشته، افزود: این رقم از ۱۲ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر رسیده که طبق هدف‌گذاری بایستی به ۲۳ هزار نفر برسد که تاثیر مستقیمی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به جمعیت ۲ میلیونی اتباع در استان تهران، بیان‌کرد: حدود ۸۰ تا ۸۵ کودکان خیابانی خیابان‌ها و معابر، اتباع هستند و در این خصوص در مرحله شناسایی هستیم و طی جلسات مقرر شد در خصوص مواجه و طرد این کودکان خیابانی اتباع به جمع‌بندی جدیدی برسیم.

جوهری با اشاره به دستور کار ارزیابی عملکرد مسوولان استان تهران در یک سالگی دولت سیزدهم، گفت: ارزیابی مدیران و مسؤولان استانی بر عهده معاونین به ویژه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری قرار گرفته و این ارزیابی در حال انجام است.

وی تصریح‌کرد: اگر در ارزیابی به این نتیجه برسیم یک مسؤول، فرماندار یا بخشداری علی‌رغم انتصاب اگر نتوانسته در طراز انتظارات و اهداف دولت مردمی عمل کند، قطعا تجدیدنظر و تغییر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران شهریار معتاد متجاهر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران

به گزارش تابناک، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود. بر پایه بررسی نقشه‌های پیش یابی و واکاوی الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه)  صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵  و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران