Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر باقرزاده عصر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و زیرساختی استان مازندران با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در سالن همایشی در بابلسر افزود: مازندران استانی است که به رغم برخورداری از مواهب الهی از نظر زیرساختی و امکانات با کمبودها و مشکلات مواجه است و از سوی دیگر ارائه دهنده خدمات به مردم تمام کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقتصاد استان بر مبنای برنج است ، ادامه داد : اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داده است که هزاران شالیکوبی در استان جولان دلالان است و همچنان نیز کشاورزان با مشکل سوخت مواجه هستند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت : افزایش سربار کاری، آب بها، سوخت، سم و کود یک چالش اساسی در فعالیت شالیکاری مازندران به شمار می رود که باعث شده قیمت ها افزایش یابد . 

وی خواستار خرید تضمینی برنج شد و گفت:  با این کار دولت دست دلالان از بازار برنج کوتاه می شود و محصول با قمیت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

به گفته باقرزاده اگر اکنون که زمان فروش برنج از سوی کشاورزان است دولت خرید این محصول را در دست بگیرد می تواند در کنترل قیمت ها و جلوگیری از دلال بازی ها موفق باشد .

وی گفت : طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مطالبه چندین ساله شهروندان بابلسری بود که امروز شاهد بهره برداری از این طرح و برخورداری بخشی از شهروندان مازندران از این طرح هستیم .

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد : اما در تکمیل انتقال آب به فریدونکنار چهار کیلومتر انجام شد و برای اتمام آن که ۱۶ کیلومتر لوله گذاری نیاز است که باید نگاه ویژه ای رخ دهد . 

وی گفت : در صورت تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی انتقال آب از این طرح به بهنمیر هم انجام خواهد شد.

باقرزاده از طرح فاضلاب بابلسر به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به مازندران نام برد و افزود : با تخصیص اعتبار برای این طرح و همچنین جانمایی زمین ، طرح بزودی اجرایی خواهد شد .

وی گفت : حمایت از بندر فریدونکنار به عنوان بندر خصوصی یا عنایت مسئولان ملی با جدیت در دستور کار قرار گیرد . 

طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران ، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می‌شوند.

بنابراین گزارش در این سفر به صورت ویژه طرح آبرسانی حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرهای بابل ،امیرکلا ، هادی‌شهر و بابلسر پس از انتظار ۱۳ ساله به بهره برداری می رسد.افتتاح عملیات بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آبرسانی بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آبرسانی بابلسر مجلس شورای اسلامی آبرسانی بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است