Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز در افتتاح تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت گفت: قرار گرفتن نام و یاد شهدای مدافع سلامت، با یک نماد آن هم در مرکز شهر مشخص شده است که نشان از دغدغه خادمان شهروندان در شورای شهر شیراز دارد.

رضایی با اشاره به اینکه هفته دولت متعلق به عموم مردم است، افزود: افتتاح این پروژه که با نام شهدای مدافع سلامت است با این دولت قرابت دارد، زیرا در اولین ماموریتی که دولت مردمی به عهده گرفت، مهار ویروس کرونا بود که با برنامه ریزی مناسب، این ویروس در ایران کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایطی که این ویروس ناشناخته بود و وحشتی بین المللی را به همراه داشت، همانند دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرستاران و پزشکانی بودیم که جان خود را کف دست قرار دادند تا سلامت به جامعه بازگردد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از شورا و شهردار شیراز خواست جهت رفع گره‌های ترافیکی اقدام کنند تا تردد شهروندان تسهیل شود.

مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: نامی که بر این بنا گذاشته شده ، هویت اصلی شهر است چرا هرچه از امنیت و آسایش داریم، از برکت خون مقدس شهدا است.

به گزارش فارس، تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر با ایجاد یک رینگ ترافیکی جدید تردد را در اتصال بلوار رحمت و بلوار احمد ابن موسی (ع) تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تقاطع چندسطحی تقاطع مدافعان سلامت افتتاح معاون اقتصادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت