Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از افتتاح و کلنگ زنی ۶۰۰ طرح در هفته ی دولت خبر داد.

عبدالله رشیدی پور امروز(۳شهریور) در دومین روز از هفته دولت با حضور در جمع مدیران و برخی کارمندان شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان دولت رجایی و باهنر از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۰۰ طرح در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: سفر رئیس جمهور محترم به کردستان ۱۹۰ مصوبه به همراه داشت که اعتباری معادل ۱۷ هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه سالانه استان به خود اختصاص داد.

رشیدی پور آمار تعداد کارمندان سطح استان کردستان را بیش از ۵۴ هزار نفر اعلام و تاکید کرد: بیشترین تعداد این قشر خدوم در آموزش و پروش فعالیت دارند و جهت رفاه حال و بهبود معیشت تمام این عزیزان اقدامات مثبتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور مبنی بر تنظیم مقیاسی دقیق جهت رفع تفاوت حقوق و دستمزد کارمندان توسط سازمان امور اداری و برنامه و بودجه مقرر گردید تا پایان شهریور ماه حکم نهایی توسط سخنگوی دولت اعلام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هم چنین بیان کرد: ساماندهی نیروهای شرکتی و نقل و انتقال کارمندان در بین ادارات در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

رشیدی پور توصیه ای نیز به فرماندار شهرستان بیجار داشت و گفت: فرماندران این حق را دارند تا فضا و لوازم مازاد ارگان ها که بلا استفاده باقی مانده را شناسایی و با طرح آن در شورای برنامه ریزی استان واگذار یا بهره برداری نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان متذکر شد: مدیرانی که قرار است در آینده منتصب شوند باید برحسب توانمندی انتخاب و به اصل سیاست های دولت حاضر پایبند و معتقد باشند و برای خدمت به مردم مقید به زمان مشخصی نباشند. 

وی یادآور شد: سیاست دولت فعلی و رئیس جمهور محترم مبنی بر استفاده حداکثری از پروژه های افتتاح شده اینگونه تعریف شده است که اگر روبان پروژه ای قیچی شد مردم بتوانند بلافاصله از آن استفاده کنند.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، از وعده ی رئیس جمهور مبتی بر ساخت ۴ میلیون مسکن ملی تا پایان چهار سال دوره ی دولت مردمی خبر داد و افزود: این رقم قطعا فراتر خواهد رفت و تحقق آن را نیز در کرستان شاهد خواهیم بود.

 رشیدی پور اشاره ای هم به اقدام بزرگ و خطیر دولت حاضر در ابتدای روی کار آمدن داشت و خاطر نشان کرد: دولت های قبل تنها صحبت از جراحی بزرگ اقتصادی به میان می آوردند و هیچ یک جرات انجام چنین کاری آن هم در ابتدای کار نداشتند اما دولت رئیس جمهور محترم با استعانت از خداوند و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) قدم در این راه گذاشت و به لطف خداوند موفق عمل کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه قدرت نظامی و دفاعی ایران به قدری پیشرفت کرده که کشورهای بزرگ دنیا برای خرید تجهیزات نظامی به ایران روی آورده اند و این را می شود از شرایط کنونی آمریکا در برجام استنباط کرد که چگونه از موضع ضعف از ایران نظر خواهی می کند.

وی در پایان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اعلام کرد: مرز رسمی باشماق امسال به عنوان مرز قابل تردد به کشور عراق پذیرای زائران اربعین حسینی خواهد بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از جمعی از کارمندان نمونه ی ادارات و نیز پنج تن از مدیران فعال، پویا و خلاق شهرستان بیجار تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها معاون توسعه رئیس جمهور رشیدی پور ی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی