Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: حال نمی‌توانم وارد جزئیات شوم ولی این ایده که "پاسخ قاطعانه" از سوی آمریکا آمده اشتباه است. ایران طی روزها و همچنین ماه‌های گذشته به چیزهای زیادی دست یافته است. زمانی که این فصل بسته شود، همگی می‌توانند این را به وضوح ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.پ

آمریکا همه خواسته‌های ایران را رد کرد؟ | اولین واکنش ایران درباره پاسخ آمریکا اگر آمریکا فکر می‌کند ایران از خواسته‌های دست می‌کشد ... کد خبر 700627 برچسب‌ها ایران و آمریکا مذاکرات وین سید محمد مرندی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو

به نقل از خبرگزاری رویترز، در ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پلیس آمریکا در حال بازداشت فردی است که فریاد می‌زند: "نمی‌توانم نفس بکشم". طبق گزارش رسانه‌ها این مرد ساعاتی بعد، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در فیلم مورد اشاره، مردی به نام فرانک تایسون ۵۳ ساله دیده می‌شود که به خاطر صحنه تصادف خودرو با رفتار نامناسب پلیس روبرو می‌شود.

اداره پلیس کانتون هنوز بیانیه‌ای درباره این ویدیو منتشر نکرده ولی ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

در ویدیو دیده می‌شود که افسران پلیس تایسون را روی زمین می‌کشند و به دستان وی دستبند می‌زنند و یکی از افسران حدود ۳۰ ثانیه زانوی خود را پشت گردن تایسون نگه می‌دارد.

در این ویدیو صدای تایسون شنیده می‌شود که بار‌ها فریاد می‌زند: «نمی‌توانم نفس بکشم. نمی‌توانم... از گردنم بلند شوید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، تایسون در یک بیمارستان محلی درگذشت. هنوز مسئولان بیمارستان علت اصلی مرگ تایسون را اعلام نکردند.

در سال ۲۰۲۰ پلیس آمریکا رفتار مشابهی در بازداشت جرج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی نشان داده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود