Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه حلاجی واقع شهرک صنعتی راوند، کوچه شهید تقی‌زاده اظهار داشت: این آتش‌سوزی در ساعت ۱۳ و ۴۶ دقیقه به این سازمان اعلام و بلافاصله آتش‌نشانان برای مهار آن اعزام شدند.

او با اشاره به گستردگی حجم آتش‌سوزی اولیه به‌دلیل وجود الیاف در محل حادثه و اعزام ۷ تیم عملیاتی برای اطفای این حریق افزود: در این آتش‌سوزی، آتش‌نشانان در قالب ۷ تیم عملیاتی از ایستگاه‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ این سازمان در محل حاضر شده و توانستند پس از گذشت حدود یک ساعت از لحظه حضور در محل، آتش‌سوزی این کارگاه را مهار و از سرایت آتش به کارخانه فرش همجوار جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدایی با انتقاد از رعایت نکردن الزامات ساخت کارگاه‌های تجاری و صنعتی توسط مالکان، خاطرنشان کرد: نیاز است سوله‌ها و کارگاه‌های تجاری و صنعتی حریم ۵ متری از سوله یا کارگاه همجوار خود رعایت کنند، در این کارگاه حریم ۵ متری رعایت نشده و کارگاه دیوار به دیوار کارخانه فرش مجاور قرار دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه لازم است الزمات آتش‌نشانی در مراحل اولیه ساخت کارخانجات رعایت شود، گفت: اقداماتی همچون حریم دور ساختمان‌ها، نصب اعلام کننده حریق، نصب اسپرینکلر‌های اطفای حریق و وجود کپسول‌های آتش‌نشانی مناسب در محل کارخانجات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

او درباره علت وقوع این حادثه عنوان کرد: با توجه به گسترگی حریق، علت اصلی مشخص نیست و پس از اطفای کامل کارگاه، علت اصلی آتش‌سوزی از سوی کارشناسان این سازمان بررسی و اعلام خواهد شد.

فدایی خاطرنشان کرد: این عملیات در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با عملیات لکه‌گیری توسط تیم‌های مستقر در محل پایان پافت و ایمنی محل به طور کامل انجام گرفت و تیم‌های عملیاتی به ایستگاه مربوطه خود مراجعت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت