Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست مقابل چین به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الساندرا کمپدلی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل چین اظهارداشت: چین از هر نظر از تیم ایران قوی‌تر بود، آن‌ها در توپ‌گیری و دریافت قدرتمند ظاهر شدند، این تیم با داشتن پنج مهاجم برای حمله از نظر تاکتیکی و تکنیکی قوی تر از ما ظاهر شد، با این وجود می‌توانستیم ست دوم را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: من از این موضوع خیلی خوشحالم که توانستم از بازیکنان جوان در ترکیب مقابل چین استفاده کنم، خیلی از آن‌ها برای نخستین بار حضور در یک بازی‌ بین‌المللی را تجربه ‌کردند. خوشحالم که توانستم این فرصت را به آن‌ها بدهم حتماً در بازی های بعدی هم این کار را خواهم کرد.   سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: همانطور که قبلا هم گفتم هنوز برای رسیدن به هدف اصلی‌مان فرصت داریم این بازی برای تیم ایران اهمیت بالایی داشت. بازی مقابل ژاپن هم سخت خواهد بود بعد از آن نیز دو دیدار ضروری و مهم برای رسیدن به هدفمان در پیش داریم.   صابری: از قهرمان المپیک یک ست گرفتیم   مهسا صابری بعد از شکست ایران مقابل تیم چین گفت: توانستیم برای اولین بار مقابل تیم چین که دارای عنوان قهرمانی المپیک است یک ست بگیریم و این نشان دهنده عملکرد بسیار خوب ایران در این دیدار است.   وی افزود: امروز در دریافت و سرویس عملکرد خوبی داشتیم و مقابل حملات چینی‌ها با توپ گیری‌های خوب به ویژه در ست اول مانع از امتیازآوری چینی‌ها شدیم‌.   ملی‌پوش والیبال کشورمان گفت: با وجود اینکه ملی‌پوشان از بازی‌های قبلی خسته بودند، اما امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند. نباید از بانوان ایران انتظار برد چین را داشت.   کریمی: از برد و باخت‌ها درس می‌گیریم   ریحانه کریمی بعد از باخت مقابل تیم چین اظهارداشت: سطح مسابقات امسال بسیار بالاست و همه تیم‌ها باانگیزه برد در مسابقات حاضر شده‌اند و غلبه بر آن‌ها کار راحتی نیست.   وی گفت: بیشتر از اینکه به برد و باخت فکر کنیم، سعی داریم در هر بازی تجربه جدیدی را به دست بیاوریم این مسئله در ارتقاء سطح فنی والیبال بانوان ایران تاثیر زیادی خواهد داشت.   مدافع میانی تیم ملی والیبال زنان ایران افزود: خیلی خوشحالم که با تیم بزرگ و صاحب نام چین بازی کردیم، در این دیدار همه توان‌مان را به کار گرفتیم تا امیتاز بگیریم، امیدوارم سال‌های بعد بتوانیم این تیم را شکست دهیم.   تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل چین مغلوب شد.   والیبال زنان قاره آسیا اعتبار بالایی در جهان دارد و مسابقه با برخی تیم‌ها مانند چین که سه عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک (1984 لس‌آنجلس، 2004 آتن و 2016 ریو) و قهرمانی زنان جهان در سال‌های 1982 و 1986 را در پرونده افتخارات خود دارد، کار آسانی نیست.   تیم ملی زنان چین در سال 1984 برای نخستین بار در بازی‌های المپیک حضور یافت و از آن زمان تا کنون 9 بار تجربه حضور در این رویداد مهم ورزش جهان را دارد.

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال مقابل چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در جریان دیدار با رئیس فدراسیون گفت: برای رسیدن به هدف باید به چهار محور توجه کنیم که ارتباط و حمایت فدراسیون از تیم ملی مهترین عامل برای پیشرفت کار است به ویژه ارتباط بین کادر فنی و مسئولان فدراسیون به گونه‌ای که موج پویا ایجاد کند تا به اهداف برسیم.

تمرکز دومین محور مهم است که برای شناخت دقیق از عملکرد بازیکنان و پیشرفت در تمرینات و مسابقات اهمیت زیادی دارد. بحث ایمان داشتن به هدف به ویژه برای بازیکنان نیز بسیار مهم است و اعتقاد دارم که والیبال ایران و بازیکنان تیم ملی کیفیت لازم برای کسب سهمیه المپیک دارند و کادر فنی در ایجاد این باور که تیم ایران می تواند در المپیک پاریس حضور داشته باشد، وظیفه مهم و سنگینی برعهده دارد.

او‌در ادامه گفت: پیراهن تیم ملی و اعتماد فدراسیون، مسئولیت زیادی برایم ایجاد کرده است اما می‌دانم که والیبال در کشور شما در قلب هواداران جا دارد و تبدیل به یک پدیده خاص شده است. این موضوع مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند تا تیم ایران پیشرفت کند. ارزیابی مثبتی از عملکرد کادر فنی در یک ماه اخیر به ویژه پیمان اکبری دارم و اپ تشکر می کنن که در این مدت به رقم دوری، هماهنگی خوبی به دست آوردیم.

درباره تفاوت دیدگاه‌ها هم معتقدم که اگر همه تفکر یکسان داشته باشند، پیشرفت ایجاد نمی شود. پیشرفت در زمان وجود دیدگاه‌های متفاوت ایجاد می شود. همه یک هدف مشخص داریم و آن هم کسب سهمیه المپیک 2024 است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم. نکته مهم این است که فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان در کنار هم باشند.

پائز تاکید کرد: کار اصلی ایجاد تعادل بین کیفیت کار بازیکنان و بخش روحی و روانی آن‌ها است که باید پیشرفت کنند. نه تنها از نظر ذهنی بلکه بازیکنان باید با قلبشان بازی کنند و 100 درصد توان و تعهد خود را به کار گیرند. بازیکنانی که به اردو دعوت شدند، باید باور داشته باشند که تیم ایران می تواند کسب سهمیه کند و با قلب خود در کنار تیم باشند.

اعتقاد دارم ابزار لازم را داریم و کار من رهبری عوامل انسانی است تا به هدف برسیم. تک تک بازیکنان باید به خود افتخار کنند و برای رسیدن به هدف تلاش کنند. اگر بردی حاصل شود همه با هم به دست آوردیم و باخت هم این شرایط را دارد. با شناختی که از روحیات ایرانی ها دارم، کار سختی نیست و ایرانی ها نشان دادند که افراد جنگنده ای هستند و باید ایمان داشته باشیم که هدف مشخص داریم و رسیدن به المپیک یک رویا نیست، بلکه یک واقعیت دست یافتنی است.

دیگر خبرها

  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد