Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:34:23 GMT

هرگز تسلیم نخواهیم شد/دشمن خواهان به بندگی کشیدن ما است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۱۷۲۰

هرگز تسلیم نخواهیم شد/دشمن خواهان به بندگی کشیدن ما است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگز تسلیم نمی شویم و نخواهیم شد و پرچم ما برافراشته است و هم اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر است.

وی افزود: درود بر شهیدانی که ملت ما را متحد می سازند و پرچمدار به سمت قدس هستند. بسیاری از کشورها، کشته های ما و اقدامات اشغالگران در مسجدالاقصی و قدس و کرانه باختری را نمی بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النخاله گفت: هنگامی که ما از ملتمان دفاع می کنیم در شبکه های ماهواره ای به مقاومت حمله می شود در حالی که نیاز اساسی ما آزادسازی است. دشمن کرانه باختری را به شهرک بزرگ برای گله های شهرک نشینان تبدیل کرده است که دست به قتل و اقدامات تروریستی می زنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: دشمن خواهان به بندگی کشیدن ما به اسم صلح دروغین یا کشتن ما به علت مخالفت با خواری و اشغالگری است.

وی افزود: ما به مبارزه ادامه خواهیم داد. متاسفانه برخی اعراب نمی خواهند که نام فلسطین و ملت آن را در حالی که سازش ناپذیر است را بشنوند. نام و ملت فلسطین روز به روز بزرگتر می شوند و هر که از اعراب ما را هدف قرار می دهد باید در محاسبات خود تجدید نظر کند.

النخاله گفت: مبارزان به وعده پیروزی الهی یا شهادت ایمان دارند و آنرا با راه دیگری عوض نخواهند کرد. مسئولیت ما روز به روز بیشتر می شود. راه جهاد و مقاومت در نبرد وحدت میادین در غزه و کرانه باختری متجلی می شود.

وی اعلام کرد: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت ما است و نبرد اخیر وحدت مقاومت را نشان داد. نبرد نشان داد که تفاوتی میان کرانه و غزه نیست و نمایانگر این بود که ملت ما و سرنوشت ما یکی است. ما نباید اجازه سم پراکنی و تفرقه را بدهیم زیرا دشمن ما یکی است و باید نسبت به فتنه هوشیار و آگاه باشیم.

النخاله گفت: ما و حماس و گروههای مقاومت تحت لوای فلسطین هستیم. حماس در جنگ اخیر حامی ما بود. ما همگی در نبرد با دشمن در یک جبهه قرار داریم.مقاومت ما پیام پیروزی بود که سرایا القدس به فرماندهان شهید و ملت فلسطین رساندند. همه گروههای مقاومت در برابر دشمن متحد هستند. اتاق عملیات مشترک همچنان نیاز ملی است که باید تقویت شود.

وی اعلام کرد: اقدامات اشغالگران در مسجدالاقصی باید متوقف شود. ما در کنار اسیرانمان هستیم. دشمن همچنان از تعهدات خود شانه خالی می کند و ما آنرا مسئول می دانیم. مقاومت کرانه باختری مکمل مقاومت ملت فلسطین است. ما اقدامات تشکیلات خودگردان علیه مبارزان در کرانه باختری را محکوم می کنیم و خواهان توقف آن هستیم.

النخاله گفت: ما از ایران و سوریه و قطر و یمن و لبنان و مصر تشکر می کنیم. از حزب الله و در راس آن سید حسن نصرالله دبیر کل آن تشکر می کنیم از همه رسانه های که جنایات دشمن صهیونیست را برملا کردند، نیز تشکر می کنیم.

کد خبر 5572917

منبع: مهر

کلیدواژه: زیاد النخاله فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین فلسطین ترکیه افغانستان سوریه ایران لبنان ولادیمیر پوتین الکساندر دوگین کرانه باختری النخاله گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری دست کم یک فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان نزدیک دیوار حائل زخمی شد.

عناصر صهیونیست به خانه های مسکونی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز حمله کرده و این خانه ها را تفتیش کردند. مسجد منطقه سیله الظهر در جنوب جنین نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و محاصره نمازگزاران حاضر در این مسجد بود.

خیابان قدس در شهر نابلس و اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس نیز شاهد این حمله های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

در این میان نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست به این منطقه ساکت نمانده و آنها را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان های قدس شاخه نابلس موفق شدند نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در محور عسکر گلوله باران کنند.

رزمندگان فلسطینی همچنین به نبرد با متجاوزان اشغالگر در شرق شهر نابلس پرداختند. در این عملیات نیروهای فلسطینی عناصر صهیونیست نزدیک میدان المسلخ در نابلس مورد حمله قرار گرفتند.

کد خبر 6092710

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز