Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وی، جمعی از مدیران عامل بانک‌های کشور، جمعی از مسئولین استان آذربایجان شرقی و شهرستان بناب فاز چهارم یک مجتمع فولاد در بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به گفته مدیرعامل این مجتمع ظرفیت تولید این واحد در سال ۲۰۰ هزار تن است که برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اسماعیل ظفر گفت: برای راه اندازی این فاز بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل این مجتمع فولادی با بیان اینکه محصول تولیدی این واحد شمش پیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی است؛ افزود: مجتمع فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ با تجهیز امکانات زیربنای با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید میلگرد در سایزهای مختلف و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

به گفته اسماعیل ظفر، از جمله برنامه‌های آتی مجتمع فولاد ظفر بناب احداث خطوط تولیدی کناف و ورق‌های رنگی و اقدام در جهت حمل ترکیبی ریلی، جاده‌ای محصولات فولادی در سطح کشور و بین الملل است.

بر پایه این گزارش، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیأت همراه در ادامه حضور در شهرستان بناب از واحدهای مجتمع فولاد آذرحدید و شرکت مانی بازدید کرد.

کد خبر 5572934

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی بناب هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین دولت سیزدهم شیوع کرونا گناوه افتتاح طرح عمرانی مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال