Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر امروز -پنجشنبه- گفت که کشورش مشتاقانه در انتظار دستیابی به یک توافق هسته‌ای عادلانه است.

وی در تماس تلفنی با «حسین امیر عبدالهیان» همتای ایرانی خود گفت که قطر مشتاقانه منتظر است که تهران و واشنگتن برای احیای توافق هسته‌ای به اجماع برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل ثانی اضافه کرد که دوحه منتظر دستیابی به توافق هسته‌ای عادلانه‌ای است که نگرانی‌های همه طرف‌ها را در نظر بگیرد.

وی افزود که چنین توافقی به نفع امنیت و ثبات منطقه است. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد بن عبدالرحمن آل ثانی توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشریه اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور شخصاً در تلاش های گسترده برای دستیابی به توافق در مورد اسیران صهیونیست دربند مقاومت و آتش‌بس در نوار غزه شرکت داشته است.

به گفته مقامات آمریکایی، بایدن دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه را در چهار یک راهبرد گسترده‌تر در داخل و خارج ضروری می‌داند.

آنها افزودند که بایدن می خواهد هر کاری که می تواند انجام دهد تا به توافقی دست یابد که معتقد است عملیات نظامی در رفح را متوقف خواهد کرد.

مقامات آمریکایی همچنین گفتند که کاخ سفید بر این باور است که آتش بس در نوار غزه، حملات نیروهای مسلح یمن را به کشتی ها در دریای سرخ متوقف می‌کند و این توافق ممکن است اسرائیل و حزب الله را از آستانه جنگ دور کند.

کد خبر 6094418

دیگر خبرها

  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • ۹ کشور هسته‌ای جهان چند کلاهک دارند؟
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد