Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی با اشاره به افتتاح خط انتقال آب پاک به شهرستان بیان کرد: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مجموعه فرمانداری، امور آبی استان، نماینده مردم قدس، شهریار  و ملارد در  مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین، این مژده را به شهروندان شهرستان قدس می‌دهم، خط انتقال آب پاک به شهرستان با حضور وزیر نیرو در اول هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با فعالیت در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرستان افزود: یکی از دغدغه‌های شهروندان مشکل کمبود آب شرب است، بدین منظور اقداماتی در راستای رفع آن انجام شد که نتیجه آن ریل‌گذاری خط انتقال آب پاک به میزان ۲۵۰ لیتر بر ثانیه به شهرستان می‌باشد همچنین به دنبال رفع دائمی این مشکل هستیم.

فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت: در طرح انتقال آب پاک از تصفیه‌خانه شماره ۶ استان تهران از محل تنش‌های آبی برای شهرستان سهمی اختصاص یافت و باتوجه به عزم جدی مدیران شهرستانی در راستای رفع این مشکل، اجرای دو ساله این پروژه  به ۴ ماه تبدیل شد و نماد یک پروژه جهادی می‌باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی هفته دولت ایرنا استان تهران شهرستان قدس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هفته دولت ایرنا مجلس شورای اسلامی هفته دولت ایرنا استان تهران شهرستان قدس انتقال آب پاک خط انتقال آب شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد