Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@12:59:26 GMT

زن ها چه حسی به مردان کچل دارند؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۱۶۸

زن ها چه حسی به مردان کچل دارند؟

احساس خانم ها به کچل شدن مردها

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مردانی که مجبورند با کچل شدن تدریجی خودشان کنار بیایند، خیلی نگران این هستند که در نظر جنس مخالفشان چه اتفاقی برای ظاهر آنها می‌افتد. نمی‌توان نظر همه زنان را یکسان تلقی کرد اما شاید اگر نظر اکثریت خانم‌ها را بدانید کمی تعجب کنید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که همانطور که مرادان ظاهربین در دنیا وجود دارند، زنان ظاهربین هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً اصلاً دوست ندارید با چنین زن‌هایی باشید پس چه اهمیتی دارد که چه فکری می‌کنند؟

اگر واقعگرایانه به این مسئله نگاه کنیم، اکثریت زنان درست مثل مردان اولویت‌های خاصی برای خود دارند. ممکن است لزوماً وسواسی یا سخت‌گیر نباشند اما از نظر ظاهری به دسته‌ای از مردان تمایل بیشتری دارند - مثلاً مردان قدبلند با پوست و مو تیره، مردان پِرمو با ظاهر ورزشکاری، مردان متفکر و باهوش و دسته‌های مختلف دیگر. هیچ اشکالی ندارد. مردها هم همینطور هستند.

در این زمینه بخوانید؛

بهترین شوهرها متولد کدوم ماه هستند؟

یک همسر خوب چه خصوصیاتی دارد؟

تشخیص همسر ایده آل از روی رنگ مورد علاقه + تست ساده

بعضی از مردها زن‌های قدبلند دوست دارند بعضی قدکوتاه. بعضی از مردها عاشق زن‌های آرام هستند و بعضی زن‌ها پر شر و شور را ترجیح می‌دهند. متوجه منظورمان می‌شوید؟ فرای همه اینها، اجازه بدهید درمورد نظر خانم‌ها درمورد مردهای بی مو و کم مو توضیح دهیم.

زن‌ها مردهای بی مو را دوست دارند. اما می‌خواهید بدانید که با نگاه کردن به مردهای بی مو چه فکری می‌کنند؟ برای آنها مهم اعتماد به نفس شماست. نگاه می‌کنند ببینند آیا هیکل خوبی دارید یا نه، به مدل لباس‌پوشیدنتان نگاه می‌کنند و بوی تنتان. همه اینها برای آنها مهم است.

مردهای بی مویی که بقیه این ویژگی‌هایشان مطابق میل خانم مورد نظرشان باشد، هیچ جای نگرانی ندارند.

صادقانه بگوییم، هیکل مردها قدرت زیادی برای جلب نظر خانم‌ها دارد، حتی بیشتر از موهای روی سرشان. مردهای بی مو بسیار جذاب زیادی وجود دارند که زن‌ها عاشقشان هستند. بااینکه جذابیت ظاهری برای تاثیر اولیه روی آدم‌ها نقش مهمی دارد اما مهمترین چیز و جذاب‌تری چیز برای یک مرد داشتن اعتمادبه‌نفس، ظاهری خوب و مرتب و رفتار مناسب است. اینها جذاب‌ترین ویژگی‌های روی زمین هستند. مردی که بداند چه ویژگی‌های خوبی دارد و از آنها استفاده کند، همین.

اما کچل بودن همیشه هم جذاب نیست. مردهای کچل زیادی را می‌بینید که موهای یک طرف را به سمت دیگر سرشان شانه می‌زنند که واقعاً مسخره به نظر می‌رسد! به همین خاطر است که کمی رسیدگی می‌تواند حتی بدون داشتن مو تغییر شگرفی در جذابیت شما ایجاد کند. مردان کچل می‌توانند موهای باقیمانده خود را خیلی کوتاه بتراشند یا از سبک‌ها و مدل‌های جذاب و جدید دیگر استفاده کنند که همه آنها به بهبود ظاهرشان کمک می‌کند. می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید در این زمینه کمکتان کند.

زنان زیادی هستند که اهمیتی به موهای طرفشان نمی‌دهند. پس سعی کنید وقت بیشتری را صرف ورزش کردن، رسیدگی به وضعیت لباس‌پوشیدنتان کنید و از آرایشگرتان هم مشاوره بگیرید و موهای باقیمانده سرتان را به بهترین نحو کوتاه کنید تا به نظر خانم‌ها با وجود کچل بودن جذاب برسید.. 

منبع: zistonline

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخاب همسر روابط زناشویی اخبار عمومی خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • فریم هایی از مردان معدن
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟