Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنااز روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان؛  سید محمد میرزمانی در این خصوص یادآور شد: فاز اول روشنایی پارک جنگلی گلستان، زمین چمن مصنوعی اتحاد محله سبزدشت، زمین چمن مصنوعی سلامت محله قلعه میر، پروژه پایش تصویری، احداث خط لوله هدایت آبهای سطحی در خیابان امام زاده قاسم، زمین چمن تندرستی کوی گلستان، زمین چمن مصنوعی تعاون بهارستان هفتم واقع در محله ۲۴ متری فرهنگیان و سرای محله مهر ساختمان جانباز شهید داود پژوهی و مجموعه ورزشی تفریحی قهرمان ساز محله سبز دشت از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری گلستان در هفته دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میرزمانی گفت: یکی از پروژه‌های دیگر ورزشی فرهنگی، مجموعه فرهنگی  و ورزشی المپیک(استخر) محله قلعه میر است که متاسفانه چند سالی هست که با توجه به مشکلات ساختاری قابل استفاده نبوده که بحمداله در چند ماه گذشته با همکاری شورای شهر تجهیز و تکمیل گردید تا در اختیار مردم فهیم شهر قرار گیرد.

 شهردار گلستان تصریح کرد: در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهری، احداث کانال دفع آب‌های سطحی محله های مختلف شهر گلستان در هفته دولت نیز به بهره‌برداری می‌رسند.

 وی یادآور شد: آسفالت‌ریزی در سطح مناطق و خیابان‌های اصلی شهر در سال جاری از پروژه‌های دیگر شهرداری در حوزه آسفالت است.

 مدیریت شهری گلستان افزود: ده‌ها پروژه کوچک دیگر بر حسب نیازهای شهروندان در سطح مناطق و محلات گلستان در حال  انجام میباشد  تا با این مهم بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم شریف گلستانی را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه  بهره‌برداری از پروژه‌ها باید به محض اتمام آن انجام شود، اضافه کرد: توجه به مسایل شهری در ماه‌های اخیر برای ما فرصتی خلق کرد که علاوه بر شناخت و دقت در زوایای شهر، هدف گذاری ناظر در دو تحول، صورت گیرد؛ نخستین تحول در بخش سخت و کالبدی شهر که با اجرای پروژه های شهری در پی آن هستیم، دومین تحول در حوزه نرم و زیست شهری که بر اساس آن مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار شهرداری قرار دادیم.

شهردار گلستان در پایان عنوان کرد: سعی کردیم بدون هیاهو زمینه نشستن لبخند بر لبان مردم فراهم و گره از زندگی آن‌ها باز شود؛ اساس حرکتمان را بر همدلی و تعامل با شورای اسلامی شهر، آغاز کردیم و بر مشارکت مردم و مجموعه‌های مختلف تکیه زدیم.
 

برچسب‌ها هفته دولت گلستان پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت گلستان هفته دولت گلستان پروژه ها هفته دولت زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و تصریح کرد: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.

ابویی با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: ان شاء الله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

وی جمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم