Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:58:18 GMT

بزرگترین اتفاق مرحله گروهی؛ بازگشت لوا به مونیخ

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۱۷۹

بزرگترین اتفاق مرحله گروهی؛ بازگشت لوا به مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جذاب مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب در استانبول در حال برگزاری است با بیرون کشیدن دو قرعه اول گروه C رقم خورد.

با رسیدن قرعه‌کشی به گروه C نام بایرن مونیخ به عنوان اولین تیم این گروه از سید اول بیرون کشیده شد. همه نگاه‌‌ها به قرعه دوم این گروه دوخته شده بود که باید از سید دو انتخاب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال انتخاب شدن بارسلونا این قرعه را جذاب کرده بود. همگروه شدن بایرن و بارسا می‌توانست یکی از جنجالی‌ترین تقابل‌های مرحله گروهی را رقم بزند؛ بازگشت روبرت لواندوفسکی به مونیخ و بازی در مقابل تیم سابقش، بایرن.

وقتی قرعه دوم این گروه از سید دوم بیرون کشیده شد انتظارها برآورده شد تا بارسلونا به عنوان دومین تیم گروه C در کنار بایرن قرار بگیرد. به این ترتیب مشخص شد که لواندوفسکی در ماه‌های آینده دست‌کم دو بار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

انتقال مهاجم لهستانی به بارسلونا یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تابستان امسال بود. لواندوفسکی از ابتدای تابستان به صراحت اعلام کرد که قصد جدایی از بایرن را دارد و تنها حاضر است راهی بارسلونا شود. موضع تند مقامات باشگاه باواریایی و مخالفت آنها با جدایی مهاجم اول‌شان و مصاحبه‌های پیاپی دو طرف به فضایی تلخ در روابط لوا و بایرن منجر شد.

در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان این انتقال انجام شد تا لواندوفسکی راهی تور آمریکای بارسا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. با اینکه ستاره لهستانی و مدیران بایرن بعد از رسمی شدن این انتقال سعی کردند با اظهارات آشتی‌جویانه آسیب وارد شده به روابط را تا حدودی ترمیم کنند ولی تلخی‌ها همچنان پابرجا است. در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان از یک طرف لواندوفسکی برای انتقام گرفتن از رفتار تند مدیران بایرن فرصت ایده‌آلی خواهد داشت و از سوی دیگر باشگاه مونیخی مصمم است نشان دهد جدایی گلزن اول بایرن تغییر چندانی در شرایطش نداشته است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز (شنبه) با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند