Web Analytics Made Easy - Statcounter

چمن ورزشگاه نقش جهان آمادگی پذیرایی از سپاهان را ندارد

ورزشگاه نقش جهان تا چند هفته امکان میزبانی بازیهای لیگ برتر را ندارد. 
به گزارش طرفداری، اوضاع چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان به حدی خراب است که این ورزشگاه فعلاً نمی تواند پذیرای بازی‌های خانگی سپاهان باشد. نقش جهان در هفته اول لیگ برتر میزبان بازی نساجی و مس رفسنجان بود و در هفته دوم از بازی سپاهان مقابل نساجی میزبانی کرد اما کیفیت چمن این ورزشگاه به شدت افتضاح است و همین موضوع باعث شده سپاهان فعلاً دیگر نتواند بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که در هفته سوم لیگ بیست و دوم میهمان گل گهر سیرجان است، هفته آینده در هفته چهارم میزبان فولاد خواهد بود که این بازی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.
چمن ورزشگاه فولادشهر هم در خطر قرار گرفته است چرا که امشب ذوب آهن در این ورزشگاه بازی کرد، دو روز بعد ون پارس اصفهان در لیگ آزادگان در این ورزشگاه بازی می کند و اواسط هفته نوبت به بازی سپاهان و فولاد در این ورزشگاه می رسد. مشکل اساسی اینجاست که زمین چمن کمپ سپاهان هم اوضاع خرابی دارد و این تیم هفته گذشته ناچار شد بی سر و صدا چند جلسه در زمین دیگری تمرین کند چرا که زمین باغ فردوس چمن مناسبی ندارد و این موضوع با اعتراض شدید خوزه مورایس همراه شده بود.

اخبار داغ 

تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 + سیدبندی محل ورود و شرایط حضور بانوان تماشاگر در بازی استقلال و مس / بدون بلیت به ورزشگاه نیایید خلاصه بازی بارسلونا 3-3 منچسترسیتی (دیدار خیریه - 2022) ساپینتو: مس مقابل پیکان شگفتی آفرید؛ مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم​​​​​​​

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!