Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: اجرای عملیات تملک، آزادسازی و احداث میدان شهدای لبنان، تملک، بازگشایی و جمع‌آوری سیم خاردار دیوار پادگان ارتش و بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک، از طرح‌های افتتاحی در دومین روز از هفته دولت بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: طرح تملک و بازگشایی دیوار ارتش با هدف زیباسازی بصری، حذف آلودگی‌های محیطی، رفاه شهروندی و پاسخ به مطالبه به حق مردم در این منطقه عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شاهرود با بیان اینکه شهیدان والامقام رجایی و باهنر به عنوان اُسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت‌پذیری، صداقت، مردمی‌بودن، ساده‌زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد، اظهار داشت:طرح بازگشایی دیوار ارتش به طول بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

احمدی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی در حوزه مدیریت‌شهری در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: طرح ساخت میدان شهدای لبنان با تملک ملکی به مساحت بیش از ۴۵۰مترمربع و آسفالت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر