Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:47:33 GMT

آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۳۶۲

آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوفا در پایان مراسم قرعه‌کشی فصل پیش روی لیگ قهرمانان، برترین‌های فصل گذشته فوتبال اروپا را معرفی می‌کند. در بخش اول معرفی بهترین‌ها یوفا نام بهترین مربیان فوتبال مردان و فوتبال زنان سال را اعلام کرد.

در فوتبال مردان عنوان بهترین مربی سال یوفا به کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فصل گذشته با رئال مادرید به شکلی دراماتیک جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بدست آورد و علاوه بر این در لالیگا و سوپرجام اسپانیا به قهرمانی رسید تا یکی از بهترین فصل‌های دوران مربی‌گری‌اش را پشت سر بگذارد.

شاگردان آنچلوتی به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان در سوپرجام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفتند که به عنوان قهرمان لیگ اروپا در این مسابقه حضور داشت. رئال مادرید موفق شد تیم آلمانی را شکست دهد تا آنچلوتی به چهارمین جام خود در طول فصل دست یابد.

در فوتبال زنان عنوان بهترین مربی سال یوفا به سارینا ویگمن، سرمربی هلندی تیم ملی زنان انگلیس تعلق گرفت که موفق شد با این تیم فاتح جام ملتهای اروپای زنان شود.

رقابتهای یورو2022 زنان امسال به میزبانی انگلیس برگزار شد و تیم ملی کشور میزبان با هدایت ویگمن موفق شد با اقتدار به مرحله نیمه‌هایی صعود کند و با پیروزی 4-0 مقابل سوئد به فینال رقابتها برسد. زنان انگلیس در بازی فینال که در لندن برگزار شد به مصاف آلمان، یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال زنان رفتند و موفق شدند حریف را 2-1 شکست داده و جام قهرمانی را به همراه مربی هلندی‌شان بالای سر ببرند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوفا موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم

راسل در ۶۰ سالگی، برنامه ای برای بازگشت به دنیای فوتبال ندارد.

ساندرو راسل رئیس اسبق باشگاه بارسلونا که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ ریاست این باشگاه را برعهده داشت، خود را بهترین رئیس تاریخ بارسلونا می داند.

بارسلونا در دوران راسل موفق به کسب ۹ جام از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا و ۲ لالیگا شد. راسل در مصاحبه با اسپورت گفت:

با توجه به تعداد جام ها و سال های نشستن روی صندلی مدیریت در دفتر باشگاه، من بهترین و موفق ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم. بارتومئو دوم است و لاپورتا در جایگاه سوم قرار می گیرد.

بازگشت به بارسلونا؟ فعلا چنین ایده ای ندارم اما زندگی به من آموخته که هرگز نگویم هرگز.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!